Green Mamba Well-known member 13 mei 2023 #242 Daar ik mijn pc aan het resetten ben en meekijk met de vriendin toch snel naar YT geswitcht. Ik kon die Peter niet meer aanhoren.
Daar ik mijn pc aan het resetten ben en meekijk met de vriendin toch snel naar YT geswitcht. Ik kon die Peter niet meer aanhoren.
V ViperHD Well-known member 13 mei 2023 #243 Raar, ik kreeg precies de indruk dat Loreen niet live gezongen is. EDIT: ok, toch live dus...
Cerv.Be Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2023 #244 Ik blijf bij Loreen het toch moeilijk begrijpen wat ze zingt
JDB Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2023 #247 Sweden vs Servië. Ik zeg Zweden ,vrouw blijft bij Servië. Liedjes met gevoel voor drama doen het altijd goed in Eurosong
Sweden vs Servië. Ik zeg Zweden ,vrouw blijft bij Servië. Liedjes met gevoel voor drama doen het altijd goed in Eurosong
MiniJeffrey Well-known member 13 mei 2023 #251 ViperHD zei: Raar, ik kreeg precies de indruk dat Loreen niet live gezongen is. EDIT: ok, toch live dus... Klik om te vergroten... Hadden wij ook, iets bizar. Maar Eurosong is altijd 100% live dusja.
ViperHD zei: Raar, ik kreeg precies de indruk dat Loreen niet live gezongen is. EDIT: ok, toch live dus... Klik om te vergroten... Hadden wij ook, iets bizar. Maar Eurosong is altijd 100% live dusja.
Stinkbakkes Well-known member 13 mei 2023 #255 Albanië, het lijkt alsof die zingen in de hoop een muntstuk van 50 cent in een bekertje te ontvangen in één of andere louche buurt
Albanië, het lijkt alsof die zingen in de hoop een muntstuk van 50 cent in een bekertje te ontvangen in één of andere louche buurt
Green Mamba Well-known member 13 mei 2023 #257 Riadh zou jaloers zijn op de vestimentaire keuze van Italië.
Slyke Well-known member 13 mei 2023 #258 Iets te veel power emo ballads tot nu toe... Zou jammer zijn mocht Zweden terug winnen. Blijf het een b-kantje vinden van Euphoria.
Iets te veel power emo ballads tot nu toe... Zou jammer zijn mocht Zweden terug winnen. Blijf het een b-kantje vinden van Euphoria.
B {BK}Black Devil Well-known member 13 mei 2023 #259 Beffer zei: Albanië, het lijkt alsof die zingen in de hoop een muntstuk van 50 cent in een bekertje te ontvangen in één of andere louche buurt Klik om te vergroten... moeten mss van de mafia meedoen
Beffer zei: Albanië, het lijkt alsof die zingen in de hoop een muntstuk van 50 cent in een bekertje te ontvangen in één of andere louche buurt Klik om te vergroten... moeten mss van de mafia meedoen