Eurovision Song Contest 2024

Ze mogen er precies allemaal niet op stemmen. No offence
Ik vind het verdacht zelfs
Dit is toch geen normale uitslag? Een land dat door de "kenners" bij de favorieten wordt gezet maar dan nauwelijks punten krijgt van diezelfde vakjury's? :rofl:
Het valt écht niet op dat de EBU hier duidelijk instructies heeft meegegeven. :unsure: En logisch ook... ze willen Israël hier écht niet als winnaar na dit debacle.

Is inderdaad opvallend het lage aantal punten. Van het publiek zal daar wel een klets bijkomen.

De jury redt het eurosong van dit jaar. :shutup:

Vond het vorige jaren ook al , maar waarom is dat 50-50 , 25 jury 75 voting lijkt me eerlijker. Waarom moet een 'vakjury' 50% beslissingsrecht hebben.

Vond het vorige jaren ook al , maar waarom is dat 50-50 , 25 jury 75 voting lijkt me eerlijker. Waarom moet een 'vakjury' 50% beslissingsrecht hebben.

Vroeger werd er heel hard geklaagd dat het 100 voting was, vriendjespolitiek. 50/50 lijkt me wel vrij fair?

Waarom zou je 25/75 doen?

Dit is toch geen normale uitslag? Een land dat door de "kenners" bij de favorieten wordt gezet maar dan nauwelijks punten krijgt van diezelfde vakjury's? :rofl:
Het valt écht niet op dat de EBU hier duidelijk instructies heeft meegegeven. :unsure: En logisch ook... ze willen Israël hier écht niet als winnaar na dit debacle.
Werden bij de favorieten gezet door de gelekte televoting. Dus zuiver op stemmen van het publiek.

Terug
Bovenaan