Ze heeft anders wel groot gelijk over wat ze zei over werkgelegenheid bij jongeren, zie onderstaande. Ze slaat hier echt wel de nagel op de kop, en dat zou zeker niet iedere BV kunnen doen. (dit is trouwens een nieuw interview want het is van 5 maart terwijl jouw post van februari nog is) Ik denk dat mensen van oudere generaties dat gewoon onderschatten dat de maatschappij veel complexer is geworden tegenover 50 jaar geleden en dat niet iedereen mee kan.Dat interview met Shanai heb ik ook gelezen. Goed ja je bent bekend, je komt met je gezicht op TV, omarm dat en slaag er munt uit als de de kans zich voordoet.
Ik begrijp wel ergens dat een werkgever terughoudend is voor zo iemand aan te nemen. Op verschillende vlakken kan dat voor problemen of nijd zorgen.
Shania Gooris worstelt met het leven na de schoolbanken: "Zijn we wel voorbereid op de echte wereld?" | VRT NWS Nieuws
“Zijn jongeren voldoende voorbereid op de echte wereld na hun studies?” Shania Gooris (25) studeerde 3 jaar geleden af, maar voelt zich niet klaar om op haar eigen benen te staan. "Wat is het kadastraal inkomen? Welke verzekering moet ik afsluiten? En hoe vul je een belastingbrief in?"
En ja uiteraard begrijp ik wel dat je als werkgever terughoudend bent om een BV aan te nemen. Dus dat komt er ook nog eens bij. Ik denk wel dat iets in de media (of sociale media) het best zou passen bij haar dus ik begrijp niet dat ze daar iets zoekt of (?) dat ze daar haar geen kans geven.
Laatst bewerkt: