Expeditie Gooris (2026) - Citytripping

Dat interview met Shanai heb ik ook gelezen. Goed ja je bent bekend, je komt met je gezicht op TV, omarm dat en slaag er munt uit als de de kans zich voordoet.
Ik begrijp wel ergens dat een werkgever terughoudend is voor zo iemand aan te nemen. Op verschillende vlakken kan dat voor problemen of nijd zorgen.
Ze heeft anders wel groot gelijk over wat ze zei over werkgelegenheid bij jongeren, zie onderstaande. Ze slaat hier echt wel de nagel op de kop, en dat zou zeker niet iedere BV kunnen doen. (dit is trouwens een nieuw interview want het is van 5 maart terwijl jouw post van februari nog is) Ik denk dat mensen van oudere generaties dat gewoon onderschatten dat de maatschappij veel complexer is geworden tegenover 50 jaar geleden en dat niet iedereen mee kan.

En ja uiteraard begrijp ik wel dat je als werkgever terughoudend bent om een BV aan te nemen. Dus dat komt er ook nog eens bij. Ik denk wel dat iets in de media (of sociale media) het best zou passen bij haar dus ik begrijp niet dat ze daar iets zoekt of (?) dat ze daar haar geen kans geven.

Laatst bewerkt:
Da's gewoon een echt goeie mens en werkt hard.
Er zit niks kwaad in inderdaad, maar dat is wrs dan ook zijn grootste kwaliteit... ge moet toch toegeven dat daar weinig in zit. Of het moet zijn dat hij hier een wreed typetje speelt maar dat betwijfel ik.

Hij valt constant terug op de volksjongen die hij vroeger was maar houdt verborgen dat hij veel weet. Ik heb er nog geen één kunnen uitkijken. Stuk van de Athene aflevering gezien, Kenji en Shania suffen de dag door, de moeder doet dan maar wat om het aan de gang te houden en Sam mag de Mechelse boer uithangen. Bedremmelde Belgen, dan liever gieren met Geer en Goor.

Het seizoen is ook al gedaan? Hoewel er nog afleveringen niet uitgezonden werden zoals Amerika & Dubai? Volgende week neem "De Trein" over.

Sam is toch gewoon een crème van een mens. Ik snap juist heel goed wat Kelly in hem ziet. Ik denk persoonlijk dat er genoeg vrouwen in haar plaats zouden willen zijn.

Het seizoen is ook al gedaan? Hoewel er nog afleveringen niet uitgezonden werden zoals Amerika & Dubai? Volgende week neem "De Trein" over.
Deel 2 komt in mei ergens geloof ik. Zit/zat nog in postproductie.

New York, IJsland/Reykjavik en Dubai gaan ze nog doen dacht ik.

Vreemd om een reeks uit te zenden die nog niet klaar is qua productie.

Het is VTM, een bedrijf dat zeven miljoen euro tegen een fictiereeks gooide, die vervolgens 4 jaar op een schap liet aanvreten door motteballen en dan nog eerst aan Netflix verkocht voor een appel en een ei om dan vervolgens shocked te zijn dat er niemand naar keek toen ze het uiteindelijk uitzonden en te verklaren dat prestige fictie dood is in Vlaanderen.

Van veel visie kun je ze daar aan de Medialaan niet beschuldigen

Dat programma met Andy Peelman waren toch ook maar 3 afleveringen? Komt daar ook nog een vervolg op owv bovenvermelde redenen of..?

Ik vind Kelly vaak een beetje pretentieus overkomen, ze doet dan alsof ze heel de reis zelf uitgestippeld heeft (zeker vorige seizoenen) terwijl iedereen weet dat het team achter het programma dit gedaan heeft.

Meissie heeft geluk dat haar vader wat balletjes kon vangen, de beste man zelf ook trouwens want stond anders ook maar ergens aan een band snoepjes te sorteren.

Sam & de kinderen kijken wel zeer vlot weg en lijken mij oprecht aangename leuke mensen.

Ik vind Kelly vaak een beetje pretentieus overkomen, ze doet dan alsof ze heel de reis zelf uitgestippeld heeft (zeker vorige seizoenen) terwijl iedereen weet dat het team achter het programma dit gedaan heeft.

Meissie heeft geluk dat haar vader wat balletjes kon vangen, de beste man zelf ook trouwens want stond anders ook maar ergens aan een band snoepjes te sorteren.

Sam & de kinderen kijken wel zeer vlot weg en lijken mij oprecht aangename leuke mensen.

Sam Goris was al een succesvol schlagerzanger voor hij samen was met Kelly.

En Tuurlijk heeft ze geluk, maar je moet het nog altijd kunnen bevestigen etc.
Zie Julie Vermeire dat niet lang heeft mogen meedraaien met het tv wereldje.

Das toch al 20 jaar dat ze in beeld komt , zonder veel negatieve tralala
Dus moet zijn dat ze er toch voor dient.

Vraag me toch af wat Kelly ziet in Sam. Kelly komt toch altijd veel intelligenter over.
Na de Pfaffs en de Gooriskes te hebben bekeken heb ik nu ook niet het idee dat Kelly per se zo ongelofelijk intelligent is. Ja, ivm met haar zussen mss wel. Maar was op zich ook maar een model he.

Dat gezegd vind ik het geen domme geit, zeker niet. Wel een verstandige vrouw, zeker als je ziet hoe ze die twee gasten hebben opgevoed. Maar vind nu niet dat Sam per se zo veel “dommer” zou zijn op dat vlak.

Gewoon een tof koppel, dat mekaar oprecht graag ziet, en die goed bij elkaar passen imo.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan