F1 2021

F1 2021

D

Deleted member 14

Guest
f12021.png

release: 16 juli 2021
genre: racing, sport
dev: Codemasters

Met Portimao, Imola en Jeddah als gratis DLC.

Enjoy the stunning new features of F1 2021, including the thrilling story experience “Braking Point,” two-player Career, and get even closer to the grid with “Real-Season Start.” Take your team to the top in the acclaimed ten-year “My Team” Career mode, or race head-to-head in split-screen and multiplayer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Story mode klinkt leuk
MyTeam blijft erin, super

dag 1 aankoop voor mij zoals elk jaar

Pre-ordering will grant access to the Braking Content Pack, featuring exclusive in-game items and 5,000 PitCoins, while the digital Deluxe Edition will include seven yet-to-be-revealed iconic F1 drivers to use in My Team, 18,000 PitCoins, the Braking Content Pack, and three-day early access.

bron: https://www.playstationtrophies.org...or-july-2021-release-with-new-story-mode.html

is al beschikbaar in de psstore voor pre-order en is cross-buy, ps4 en ps5

Laatst bewerkt:
Ik hoop toch stiekem op een complete redesign van de game: gezicht-animaties steken tegen, menu design altijd hetzelfde, altijd dezelfde bugs,...

Een menu waar ge met een muis door kunt navigeren ipv zo'n stom console port menu...

Blijkbaar zouden de F1 rijders ook meer input hebben gegeven omdat ze nu tijd vrij hadden door corona. Weet niet of dit effectief verbetering zal opleveren..

Ik speel de beta en moet zeggen dat de handling idd wel echt beter is, voor mij dan toch. Echt sim zal het wel nooit worden, helaas.

Maar de rest is precies veel hetzelfde als vorig jaar?…
Ja op zich wel. Maar als speler veel meer opties voor bv career, kan je nu kiezen hoeveel snel of traag de AI ontwikkeld, hun cashflow, hoe vaak de SC uit komt. Ook die Braking Point verhaallijn schijnt wel nog nice te zijn en zou nu echt dikke CGI zijn qua cutscenes bv. Er is veel meer natuurlijk dan da. Ik raad u aan om eens wa videos te bekijken van Tiametmarduk of Aarava en zo.

Trofee lijst staat online

toch wel een online grind deze keer: 100 online races voltooien (dubbel van vorig jaar),enkel 5 te winnen
ook 10 clean online races voltooien, deze kunnen best geboost worden want zoals we weten kan f1 online een wreckfest zijn

Trofee lijst staat online

toch wel een online grind deze keer: 100 online races voltooien (dubbel van vorig jaar),enkel 5 te winnen
ook 10 clean online races voltooien, deze kunnen best geboost worden want zoals we weten kan f1 online een wreckfest zijn
Toch best serieus wa grindy trophies hoor... Best nasty.

Zou er veel verschil zijn tussen ps4 en ps5 versie ?

ps5 maakt gebruikt van de haptic feedback en adaptive triggers
graphic option 60fps full 4k
performance option 120fps 1440p

dit is het enige dat ik erover kan vinden voorlopig

Toch best serieus wa grindy trophies hoor... Best nasty.

klopt idd, online met de 100 races

2 seizoenen minimum, de trofee van een 10 races seizoen kan hopelijk gecombineerd worden met de MyTeam trofees
vorig jaar hadden we ook de optie om te kiezen voor een korter seizoen

50 pole positions en 50 uren op track zullen wel natuurlijk komen als je gaat voor platinum

De nieuwe verhaal modus, geen idee hoeveel tijd dit in beslag zal nemen

En dan nog een Two Player seizoen completen. Ben hier toch wel benieuwd naar
Hopelijk kan je dit doen via lokale co-op en heeft dit niets met online multiplayer te maken

En dan nog de vele misc trofees

Valt wel op dat er dit keer geen trofees zijn die met online ranking te maken hebben
Je moet ook enkel een league event completen en geen medaille meer behalen

Ik vind het persoonlijk een leuke lijst, grindy maar leuk
Ik begin eraan op 13 juli

Terug
Bovenaan