F1 2021

F1 2021

komt gewoon ook eens naar de switch (lite)...maddafacka's
Ik speel graag op de Switch maar realistische racegames op de Switch zijn een ramp omdat de Switch geen triggers heeft. De schouderknoppen zijn alles of niets. Dat speelt echt heel brak (zie de MotoGP games bv.).

Nieuwe F1 release en natuurlijk terug glitched trofees

league trofee: glitched

Vandaag de story mode uitgespeeld en de trofee ook niet gekregen, bij anderen unlocked deze wel, maar ik heb hem niet gekregen. Wel via het ingame mail systeem de trofee voor story completion kunnen claimen die je in je trophy cabinet kan plaatsen

Online racen zoals gewoonlijk is momenteel meer Wreckfest dan F1

2 player career is enkel via online co-op
als je niet alles wil racen is er een gemakkelijke oplossing
Kiezen voor 10 race seizoen, oefensessies en kwalificaties gewoon skippen
Als de race start, kiezen voor "quit session"
Dit doe je gewoon 9 keer
Bij de laatste race van het seizoen zorg je gewoon dat je de race uitrijdt, daarna krijg je de trofee voor een race te completen in 2 player career
En bij het afsluiten van het seizoen krijg je dan ook de trofee voor het completen van een 2 player career seizoen

Typisch dat er alweer glitched trophies zijn. Multiplayer ga ik sws niet want dat is echt de schande voorbij... Ik ben eigenlijk minder en minder overtuigd om de game te kopen, mss dat ik het doe als Portimao, Imola en Jeddah er bij komen.

Heb de story mode trofee kunnen unlocken
Ik ben opnieuw gestart in een new safe slot en de trofee unlockte na het herspelen van de proloog

deze morgen snel een Team career gesetupt:
geen Imola
geen Portimao
geen Saudi Arabia
geen Istanbul
geen double headers

welkom, EA Sports...

wel ja, maar als ik nu 60€ betaal voor het nieuwe F1 seizoen, verwacht ik de nieuwe circuits. zodat ik het nieuwe seizoen kan rijden ipv te wachten op DLC. gratis of niet.

allez, het is alsof je FIFA koopt, en in elke competitie die er in zit, ontbreken de promovendussen...

De grind viel al bij al toch mee tot nu toe

Voor de 100 online races heb ik meestal gebruikt gemaakt van 3 laps Oostenrijk met een boosting partner

MyTeam 2 seizoenen nodig gehad voor de trofees

enkel nog de trofee nodig voor 50 uren on track te zijn, deze is de meest grindy trofee

league racer is bugged momenteel, dus wachten op een patch voor deze

Is het mogelijk om de tussenfilmpjes in het Engels te zetten?
In het Nederlands trekt het op niks :laugh:

Blijkbaar is dit enkel mogelijk als je uw console naar het Engels zet.

Laatst bewerkt:
ze hebben zelfs niet eens de moeite genomen om de layout van Barcelona aan te passen, terwijl dat niet eens modelling werk vereist, want het asfalt làg er al.

sorry, maar je kan van de last-minute toevoegingen en aanpassingen aan de kalender zeggen dat het als gratis DLC wordt toegevoegd, maar dit is gewoon geen moeite doen om je kalender te updaten.

enorm zwakke start van EA.

Nog iemand problemen met het mappen van controls op ps5?
ik probeer al heel de tijd de knop te mappen voor het aanpassen van u setups in de race te veranderen. Want momenteel heeft deze geen knop, maar dit lukt voor geen meter. Telkens de melding “you can only map menu controls for devices that have no preset control scheme”

Is dit eigenlijk een aanrader of zijn er andere en betere binnen het race genre op de PS5? Is het enigszins deftig online (of is het weer wreckfest)? Merk dat de meningen van reviewers heel erg uit mekaar liggen.

Terug
Bovenaan