Fable

De planeten staan op één lijn op 22/1/2025 want misschien krijgen we gameplay van Fable te zien met een effectieve HUD.

Guerilla kon een deftige 3d-person action-game maken na jaren van shooters, dus... Playground games kan na jaren van racers ook een deftige RPG maken hé :unsure:

Tijd om een Subito te gaan halen denk ik. Enerzijds vertellen ze het allemaal heel mooi in hun interviews, anderzijds maak ik wel zorgen als ik de framerate zie in die gameplay-stukjes. Combat lijkt een beetje houterig aan te voelen en geeft me het gevoel dat er niet veel verbetering zal zijn tegenover de oude Fable-games.

Openworld games gelijk deze tonen altijd mooi in trailers. De Britse countryside heeft een leuke uitstraling die mij snel kan charmeren. Ik vraag me wel af of dit het soort open landschappen zijn zoals in FFXV (veel plezier met te joggen door het land met om de zoveel km een paar monsters en misschien een dungeon).

Of gaat het eerder het soort omgeving zijn met veel vijanden/npc's/dungeons/collectibles/unieke locaties...

Benieuwd naar de eerste hands-on previews later dit jaar.

Het lijkt wel een stuk gezelliger, charmanter dan de typische fantasywereld van andere RPG's. Wel benieuwd, de eerste nooit gespeeld.

Allemaal heel knap, maar ben ik de enige die zich stoort een de expressieloze gezichten van de npc’s wanneer deze praten?

Zeggen we dat niet elk jaar xD
Bwa, voor mij persoonlijk komt er dit jaar en de komende jaren heel veel aan wat ik zeker ga kopen. Dat was afgelopen jaar wel anders

Crimson Desert, Ace Combat 8, Forza Horizon 6, Fable, GTA 6, Wolverine,... Wat verder weg Witcher 4 en Intergalactic.

Volgende week nieuwe beelden, maar 't is wel alweer uitgesteld naar 2027.

In order to plan our game launches through the holidays, in a way that works best for players, we’re moving Fable to February 2027 so it can have the dedicated moment it deserves. We’re excited to be giving players a major new look at Fable, as well as our broader lineup, at XBOX Games Showcase on June 7.

Terug
Bovenaan