Facebook leak

Zit er niet bij, gelukkig. Nooit mijn telefoonnummer aan FB gegeven, zit wel op WhatsApp.

FB gebruik ik vooral voor de chat en Market Place eigenlijk, had het er anders al af gezwierd... Zuck the Cuck blijft maar bewijzen dat zijn gebruikers hem geen iota interesseren.

Mijn moeder zit erbij... zal haar vandaag op de hoogte brengen zodat ze geen domme dingen doet 😅
Hier zou dat niets uithalen. :D
"als ge ne rare link krijgt, ni op klikken"
Wat doet ze natuurlijk als ze ne rare link krijgt? Er op klikken. Want "het kwam van X".

Of nog zoiets
"wij geven 3 tiny houses weg ter waarde van 80K, like, share en comment om kans te maken om te winnen."

En ge moogt dat nog tienduusd keer zeggen, ze blijven er in lopen.

Ben er ook bij, en 't begint al:

FOTO
Op zo een link zou ge dus al nooit klikken. Die link heeft geen fatsoenlijk domein etc. En volgens mij ook als ge iets niet betaald, zal dat wel in myminfin komen staan. Mijn eerste reactie (als er niet zo een overduidelijke fake link bij staat) is dan zelf naar daar te gaan, of ik het kan vinden. Indien niet, pech. Zal wel niets van waar zijn.

Niet op de lijst, toch al een frauduleuze SMS ontvangen vandaag. Is ook niet de eerste keer trouwens, zo ontvang ik er toch een paar per maand.

Ik weet niet of het toeval is, maar vandaag 2 nummers uit Brussel die mij bellen.. Eentje daarvan is vorige week al begonnen

026811509
022440301
Gisteren ook telefoon gehad van dat 2de nummer. Een of andere Franstalige pippo dat een enquete wou afnemen zogezegd.

Terug
Bovenaan