Tijdje geleden offerte gevraagd voor mijn gazon in orde te brengen, dus zaaiklaar maken en inzaaien.
Offerte was ongeveer 5000 incl btw.
Ik betaald reeds voorschot en tussentijdse factuur van samen 4000 euro incl btw.
Nu komt de eindfactuur, nog eens 3500incl btw op. Kan dit zomaar?
De offerte omvat verschillende elementen:
aanvoer teelaarde/compost
kraanwerken
afvoer groenafval
compost
Inzaaien
De laatste factuur omvat volgende elementen:
tractor+ frezen + rotoregg + transport (*)
compost
graszaad
*Dit stond dus niet op de offerte vermeld en is dus de grote bijkomende kost. Er is ook op geen enkele manier over gesproken of melding van gemaakt dat dit een bijkomende kost zou zijn. Ik ben een totale leek op vlak van gazon aanleggen. Maar als er op de aanvankelijke offerte vermeld 'inzaaien' vermeld staat ga ik er van uit dat dit het hele pakketje is. Of ligt het aan mij?
Offerte was ongeveer 5000 incl btw.
Ik betaald reeds voorschot en tussentijdse factuur van samen 4000 euro incl btw.
Nu komt de eindfactuur, nog eens 3500incl btw op. Kan dit zomaar?
De offerte omvat verschillende elementen:
aanvoer teelaarde/compost
kraanwerken
afvoer groenafval
compost
Inzaaien
De laatste factuur omvat volgende elementen:
tractor+ frezen + rotoregg + transport (*)
compost
graszaad
*Dit stond dus niet op de offerte vermeld en is dus de grote bijkomende kost. Er is ook op geen enkele manier over gesproken of melding van gemaakt dat dit een bijkomende kost zou zijn. Ik ben een totale leek op vlak van gazon aanleggen. Maar als er op de aanvankelijke offerte vermeld 'inzaaien' vermeld staat ga ik er van uit dat dit het hele pakketje is. Of ligt het aan mij?