Heeft 1 van de fans (@Creeping Death en @LessThanJake) toevallig een top lijstje van zijn platen? (cross bands en solo)
Zitten daar nog Mondo Cane achtige dingen tussen?
Zitten daar nog Mondo Cane achtige dingen tussen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anyway, ik ga hier nog wel is op terug komen als'k wa meer tijd heb gehad om er over na te denken.Patton describes Peeping Tom as his take on pop music: "I don't listen to the radio, but if I did, this is what I'd want it to sound like. This is my version of pop music. In a way, this is an exercise for me: taking all these things I've learned over the years and putting them into a pop format. I've worked with many people who have said to me, 'oh you have a pop record in you, eventually you'll find it,' and I always laughed at them. I guess I owe them an apology."
iets met parels en zwijnen enzoIk heb die Mondo Cane eens geprobeerd, maar ik heb het na 2 nummers al weer afgezetsorry not sorry
Ik zag @Koonut, toch echt een mens die zijn shit kent en wiens gamekennis ik best mis, hierboven melden dat ge zot waart om hiermee te beginnen. Dus tijdens een US Open match (Brooksby d. Fritz, nvdr) J Dilla zijn Donuts opgezet omdat ge die zelf aanhaalde in de OP en dat eens een kans gegeven (dus echt zelf geluisterd zoals dit concept vraagt he, geen theorie van Engelstalige sites vertaald zonder iets inhoudelijk over de plaat te melden), en dat eigenlijk zeer positief bevonden voor de verwachtingen! Dieje mens is ook wel al gesneuveld ondertussen, las ik, opvallend dat die alletwee vrij jong het loodje hebben gelegd.