Familie Gillis: massa is kassa

Horse

Well-known member
Deze toevallig gezien vandaag. WTF is me dat? Ik zie een dom persoon die blijkbaar de leiding heeft over meerdere familieparken en aldus enkele miljoenen. Hoe kan dat toch allemaal?

Even een scène nabootsen: de man zag een bord in een van zijn eigen parken met daarop:
Welkom
Welcome
Willkommen
Bienvenue

Hij vroeg luidop: ‘welke taal is dat, willkommen?’ Binevenu, wat is dat?’

Ik dacht dat je om zoiets te leiden toch het basisonderwijs moest gedaan hebben neen? De zonen lijken niet veel beter.

Man man man 🤣🤣

Met momenten is het zo absurd dat het wel scripted moet zijn, die mensen zijn allemaal zo. Maar tis wel eens leuk voor een aflevering achtergrondlawaai

Ik dacht dat je om zoiets te leiden toch het basisonderwijs moest gedaan hebben neen? De zonen lijken niet veel beter.
Om te ondernemen en geld te verdienen moet je geen basisonderwijs hebben genoten he, je moet vooral durven risico's te nemen. Heeft Peter Gillis toch een dikke 40 m€ opgebracht dacht ik, al schommelt dat cijfer nogal eens naargelang de bron.

Deze toevallig gezien vandaag. WTF is me dat? Ik zie een dom persoon die blijkbaar de leiding heeft over meerdere familieparken en aldus enkele miljoenen. Hoe kan dat toch allemaal?

Even een scène nabootsen: de man zag een bord in een van zijn eigen parken met daarop:
Welkom
Welcome
Willkommen
Bienvenue

Hij vroeg luidop: ‘welke taal is dat, willkommen?’ Binevenu, wat is dat?’

Man man man 🤣🤣

Wordt dat nog uitgezonden? Wat een vreselijke man en hij is ook nogal in wat rechtszaken verwikkeld de afgelopen tijd.. en echt wel heel onsympathieke zaken (mishandeling van zijn vorige vriendin, ontduiken van regels (w.o. Ik meen belastingen), gemeente(n) die allerlei onoirbare zaken constateerden en als gevolg vergunnen terugtrokken). Ik geloof ook dat hij zijn parken voor een deel gedwongen is te verkopen. Die serie is enorm in populariteit gedaald. Ondertussen heeft hij foute boef imago aan zich plakken. Het was grappig zolang hij een beetje fout was, iemand die de regels een beetje boog.. iemand die een euro uitgaf om een kwartje te verdienen.. zo van ,… dat dit bestaat.. Ik bedoel hoezo denk je dat je nog een populaire jongen kan zijn op tv als je je vriendin hebt mishandelt, de belastingen ontduikt (waarom kom je dan op tv, de dienst kijkt ook mee natuurlijk). Het verbaast mij dat er een zender is die deze man nog een podium geeft. Wat een liability, die man, die familie.

Sensatie zorgt voor kijkers, zo'n afleveringen zijn breinloos vertier zoals je er velen hebt (Chateau Meiland bvb).
Feit dat zijn ex bij hem was voor zijn centen en nu een OnlyFans heeft, zegt ook al genoeg denk ik.

Het is ondertussen ook al het 14e seizoen, en ze zouden nog altijd aan het draaien zijn, dus vermoedelijk komt er ook een 15e.
Het is brainloos vertier, hoeft niet altijd hoogstaande drama te zijn ofzo. Gewoon eens goed kunnen lachen met reality is toch ook eens leuk. Chateau Meiland is ook zoiets, al gaat het in dat geval niet over een legaal bewogen persoon.

Die man is uiteindelijk wel vanuit niets ooit begonnen met die parken en er zijn imperium van gemaakt, toch op de hoogtepunten vòòr zijn rechtszaken. Op zich wel respect daarvoor dat zo een "boerenlul" zijn imperium maakt. Voor zo een job te strikken zou je beter hoogopgeleid zijn, maar als je dat als eigenaar van de grond stampt, kan je perfect ongeletterd zijn.

Wij lachen met hem, maar hij lacht ook met iedereen die met zijn brooddoosje naar een werkgever rijdt.

Heeft een absurd grote villa in Lommel/helchteren ergens. Maar ondanks al zijn centen. (Marginaal figuur)

Ik ken iemand die er ooit vastgoed aan verkocht heeft, en die gedraagt zich echt ongestoord onbeschoft. (Helaas ken ik er zo nog die eenmaal ze +10 miljoen waard zijn zich zo gedragen)

Wij lachen met hem, maar hij lacht ook met iedereen die met zijn brooddoosje naar een werkgever rijdt.

Heeft een absurd grote villa in Lommel/helchteren ergens. Maar ondanks al zijn centen. (Marginaal figuur)

Ik ken iemand die er ooit vastgoed aan verkocht heeft, en die gedraagt zich echt ongestoord onbeschoft. (Helaas ken ik er zo nog die eenmaal ze +10 miljoen waard zijn zich zo gedragen)
Villawijk Grote Heide, Neerpelt, de moeite om eens op te zoeken. Het krioelt daar van de Nederlanders.

Villawijk Grote Heide, Neerpelt, de moeite om eens op te zoeken. Het krioelt daar van de Nederlanders.
Er staat daar zowat zen replica van het Witte Huis, volgens mij heeft die dat gekocht. Ook nog een kasteel in Hamont Achel. Maar het is echt wel ne gestampte boer om het nog zachtjes uit te drukken.

Als ik aan de andere kant zie wat gezinnen betalen aan een weekendje Centre Parcs... dat is niets speciaals maar je komt al snel aan €1000 voor een klein huisje... ik heb het even opgezocht: in augustus betaal je €1157 voor 3 nachten in een huisje met 2 slaapkamers van 65 m²

We zijn onlangs in Meerdal geweest (vrienden zaten daar en wij toevallig in de buurt dus geen euro betaald) en tsjah... ik verstond het niet goed :D echt WAW is dat niet hé :D

Als ik aan de andere kant zie wat gezinnen betalen aan een weekendje Centre Parcs... dat is niets speciaals maar je komt al snel aan €1000 voor een klein huisje... ik heb het even opgezocht: in augustus betaal je €1157 voor 3 nachten in een huisje met 2 slaapkamers van 65 m²

We zijn onlangs in Meerdal geweest (vrienden zaten daar en wij toevallig in de buurt dus geen euro betaald) en tsjah... ik verstond het niet goed :D echt WAW is dat niet hé :D
Dat is dan ook vrij last-minute om nu nog voor in augustus te boeken... Centerparcs moet je op tijd boeken + doe je meestal (maar niet enkel) met kinderen, voor ook de randactiviteiten in het park. Dus voor de eerstvolgende schoolvakantie, ook in Meerdal:
U90zcR5.png

Of als je geen rekening moet houden met kinderen/schoolvakanties; goed op tijd en midweek i.p.v. weekend:
CEIEYhY.png

- Kasteel Genenbroek.
Vlakbij waar ik ben opgegroeid :cry2:

Hij verdient ook schandalig veel door vakantieparken in Lommel aan DVZ te verhuren.

Ze schoppen hem best een paar kilometer over de grens terug.

Vol, of vroeger toch, met de Nederlandse onderwereld. Deel van hen ondertussen omgebracht. Eentje smorgens vroeg toen hem op terugweg naar zijn villa, klemgereden door Servische huurmoordenaars ;)

Om te ondernemen en geld te verdienen moet je geen basisonderwijs hebben genoten he, je moet vooral durven risico's te nemen.
En vooral ook heel veel geluk hebben met het juiste moment en de juiste plaats. Tegenover 1 gestampte boer die 'slaagt' zijn er 999 anderen die het proberen maar roemloos mislukken en nooit de prime time van kwaliteitszenders als VTM2, Play 7 of SBS6 bevolken..

Vlakbij waar ik ben opgegroeid :cry2:

Hij verdient ook schandalig veel door vakantieparken in Lommel aan DVZ te verhuren.

Ze schoppen hem best een paar kilometer over de grens terug.

Vol, of vroeger toch, met de Nederlandse onderwereld. Deel van hen ondertussen omgebracht. Eentje smorgens vroeg toen hem op terugweg naar zijn villa, klemgereden door Servische huurmoordenaars ;)
Had die gast waar Undercover op gebaseerd is daar ook geen woning? Een zekere Janus of zoiets.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan