Deze toevallig gezien vandaag. WTF is me dat? Ik zie een dom persoon die blijkbaar de leiding heeft over meerdere familieparken en aldus enkele miljoenen. Hoe kan dat toch allemaal?
Even een scène nabootsen: de man zag een bord in een van zijn eigen parken met daarop:
Welkom
Welcome
Willkommen
Bienvenue
Hij vroeg luidop: ‘welke taal is dat, willkommen?’ Binevenu, wat is dat?’
Ik dacht dat je om zoiets te leiden toch het basisonderwijs moest gedaan hebben neen? De zonen lijken niet veel beter.
Man man man

Even een scène nabootsen: de man zag een bord in een van zijn eigen parken met daarop:
Welkom
Welcome
Willkommen
Bienvenue
Hij vroeg luidop: ‘welke taal is dat, willkommen?’ Binevenu, wat is dat?’
Ik dacht dat je om zoiets te leiden toch het basisonderwijs moest gedaan hebben neen? De zonen lijken niet veel beter.
Man man man

die allerlei onoirbare zaken constateerden en als gevolg vergunnen terugtrokken). Ik geloof ook dat hij zijn parken voor een deel gedwongen is te verkopen. Die serie is enorm in populariteit gedaald. Ondertussen heeft hij foute boef imago aan zich plakken. Het was grappig zolang hij een beetje fout was, iemand die de regels een beetje boog.. iemand die een euro uitgaf om een kwartje te verdienen.. zo van ,… dat dit bestaat.. Ik bedoel hoezo denk je dat je nog een populaire jongen kan zijn op tv als je je vriendin hebt mishandelt, de belastingen ontduikt (waarom kom je dan op tv, de dienst kijkt ook mee natuurlijk). Het verbaast mij dat er een zender is die deze man nog een podium geeft. Wat een liability, die man, die familie.
echt WAW is dat niet hé