Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch wel frappant dat die 2 zonen Ruud en Mark Project Managers zijn. Die doen dus de boel draaien? Zonder hun papa denk ik dat bandwerk het hoogst haalbare was. De dochter lijkt me oprecht wel de slimste van de bende.
Ik weet dat het televisie is, maar waarom houdt de zaakvoerder Peter zich altijd bezig met de kleinste onnozelheden zoals de scharnier van de douche, de vuilbak op het domein, hoelang het water loopt, ... qua micromanagement kan dat wel tellen

Ze zijn onderdeel van de onderklasse. Dus so wie so overgewicht en slecht Nederlands.Dat zijn zo van die mannen die rijk worden puur door geluk en gefoefel, niet door zakelijk en/of leidinggevend vernuft, genre Michel Van Den Brande. En ze lijken vaak qua uiterlijk en figuur dan nog eens heel hard op elkaar.![]()
Dit is toch met opzet gedaan he?Ze zijn onderdeel van de onderklasse. Dus so wie so overgewicht en slecht Nederlands.
Maar ook de DURF te ondernemen.
Je ziet in Nederlandse (en Amerikaanse) shows inderdaad meestal mensen uit de onderklasse. Die spreken ongefilterd. Levert vaak ranzige maar ook boeiende televisie op.Dit is toch met opzet gedaan he?
Goed gezegt, famtam.Je ziet in Nederlandse (en Amerikaanse) shows inderdaad meestal mensen uit de onderklasse. Die spreken ongefilterd. Levert vaak ranzige maar ook boeiende televisie op.

500.000 euro is 10 keer een mooi jaarloon. Dat is dus crimineel. Op hoeveel euro doet er niet toe, het is niet dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor die omzet.Ik kan daar nu niet aan doen, want ik moet van deze kerel niets weten, maar €500.000 zwartgeld op €256 miljoen omzet is niet zoveel. Hij is dus niet heiliger dan de paus, maar ook geen crimineel.

Vandaar dat voor zo'n mensen geen boete, maar een gevangenisstraf gepast is, zeker bij manifeste fraude.Vanop Wikipedia: "Zijn bedrijf leverde hem vanaf 2015 vier jaar op rij een vaste notering op in de Quote 500, de lijst met rijkste Nederlanders. In 2020 had Gillis een geschat vermogen van 40 miljoen euro"
Zulke mensen liggen daar niet van wakker. Ik heb het even vergeleken met mezelf en zijn boete zou overeenkomen met €1000.
Ok, dat doet pijn, maar nu ook niet zoveel hé![]()
Die hij heeft gekregen. 12 maanden waarvan de helft voorwaardelijk.Vandaar dat voor zo'n mensen geen boete, maar een gevangenisstraf gepast is, zeker bij manifeste fraude.