Fantaseren over partners van vrienden/kennissen/familie leden

TRUMP

Active member
Ik vroeg me af, of er mensen zijn hier,
die vaak wilde fantasieën hebben over mensen in hun eigen kringen.

Op de welbekende website's is het een "hot item" natuurlijk, stepmom, stepdad... Maar dit is natuurlijk niet serieus te nemen.

Maar ik kan me toch wel voorstellen dat er velen zijn die een oogje hebben op iemand in hun eigen kringen, maar die bezet of onbereikbaar is.

Persoonlijk heb ik ook een kameraad, waarvan ik een oogje heb op zijn vrouw.
Wij gaan veel samen uit, en ik heb al es laten vallen tegen hem, na enkele glazen welteverstaan, dat we bij onze volgende reis eens van hotelkamer en vrouw moeten wisselen. Gelukkig kan hij daar nog wel mee overweg, en heeft het zelfs al tegen zijn vrouw gezegd ook. Helaas ligt mijn vrouw dwars.

Toeval wou nu dat die vrouw een maand geleden aan mijn deur stond, op één van mijn thuiswerkdagen. om haar fietsband op te pompen zei ze (onderweg naar haar werk). Al was er niets mis met die band. die band was nog voor 80 % hard. (ik weet het, ik kon daar enkele mooie woord spelingen mee maken.. :baard: )

Nu zit ik constant met de vraag of ze dit express deed, of ze iets wou uitproberen met me.
Dat lijkt me toch geen goed idee, om dat in de duik te doen. Want als dat dan een leuke ervaring zou zijn, zouden we dat wellicht blijven herhalen, tot we ooit tegen de lamp lopen.

Maar mijn vraag dus: zijn hier andere forum leden met een gelijkaardige situatie? Een vriend(in), kennis, familie lid, waar je een oogje op hebt?
En is daar dan al eens iets meer bij gebeurd?

Laatst bewerkt:
Ik zag de titel en wist meteen de poster. XD

Ikzelf heb het nog niet meegemaakt. Ik snap het ook niet als je u vrouw graag ziet dat je dan heel die situatie analyseerd. U vrouw heeft u duidelijk aangegeven dat ze het niet ziet zitten dus ofwel zie je haar graag en negeer je die andere vrouw. Anders moet u conclusie trekken en niet profiteren van u vrouw haar goedheid.

Ah...dit forum blijft maar goud aanbrengen 💀:feelsgood::rofl: en vind dit even serieus gewoon een retorische vraag, zeker als man zijnde .

Laatst bewerkt:
't Is niet omdat je al hebt gegeten dat je niet naar de menu mag kijken. In sommige relaties bestaat de afspraak dat je daar nog iets van mag nemen, in de meeste relaties is dat niet het geval.

Ikzelf heb het nog niet meegemaakt. Ik snap het ook niet als je u vrouw graag ziet dat je dan heel die situatie analyseerd. U vrouw heeft u duidelijk aangegeven dat ze het niet ziet zitten dus ofwel zie je haar graag en negeer je die andere vrouw. Anders moet u conclusie trekken en niet profiteren van u vrouw haar goedheid.
Ik snap en volg je wel hoor. Ik zou het ook niet kunnen: die persoon dan quasi wekelijks onder ogen komen terwijl je daar mee hebt zitten foefelen.
En al zeker niet als je vrouw daar dan ook telkens aanwezig is.

Maar kom, ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik de enige ben die zich eens inbeeld hoe het zou moeten zijn met een vriendin/kennis, onder de lakens. In tegendeel. ik ben er zelfs zeker van dat er hier zijn die al de stap hebben gezet.

Ik snap en volg je wel hoor. Ik zou het ook niet kunnen: die persoon dan quasi wekelijks onder ogen komen terwijl je daar mee hebt zitten foefelen.
En al zeker niet als je vrouw daar dan ook telkens aanwezig is.
Als je vrouw haar toestemming geeft dat je op een ander gaat, is dat minder een probleem dan wanneer je vrouw aangeeft dat ze het niet wil en dat je het toch doet. En ja, mensen en hun emoties ... op een ander gaan kan wel eens nare gevolgen hebben voor een relatie die doorgaans exclusief is. Een experiment met wederzijdse toestemming heeft zijn neveneffecten.
Maar kom, ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik de enige ben die zich eens inbeeld hoe het zou moeten zijn met een vriendin/kennis, onder de lakens. In tegendeel. ik ben er zelfs zeker van dat er hier zijn die al de stap hebben gezet.
Inbeelden is één ding en wellicht heeft iedereen dat eens gedaan, maar als je monogaam bent zoals de meesten geef je dat snel een plaats en denk je daar niet verder over na. Het kan je kop zot maken. Gelukkig nog niet meegemaakt.

#yolo

Doorgaans is een relatie monogaam (en dat wordt meestal stilzwijgend aanvaard), maar als je van meerdere walletjes wil eten moet je er voor uit komen dat je een open relatie wil.
Denk dat zoals je reeds aanhaalde de mensen toch de impact ervan onderschatten eens ge die stap zet.
"Lijkt me" dat zelden mensen echt op een lijn gaan zitten. En 1 ervan er toch emotioneel er slecht uitkomt.

Denk dat zoals je reeds aanhaalde de mensen toch de impact ervan onderschatten eens ge die stap zet.
"Lijkt me" dat zelden mensen echt op een lijn gaan zitten. En 1 ervan er toch emotioneel er slecht uitkomt.
Ken jezelf. Aanvankelijk kan pure lust nog de drijfveer zijn, maar vroeg of laat kan er toch een verliefdheid insluipen. Een polygame relatie is mogelijk, maar niet evident.

Er is een hete vriendin van een goeie maat van mij die ik dolgraag achterwaarts in de poes zou willen naaien indien ze vrijgezel had geweest. Maar er naar handelen doe ik absoluut niet, don't ever fuck a woman of a friend!! Als ze toch eens in een string voor mij zou staan draai ik mij om om naar huis te gaan en de geilheid eruit te fappen

Er is een hete vriendin van een goeie maat van mij die ik dolgraag achterwaarts in de poes zou willen naaien indien ze vrijgezel had geweest. Maar er naar handelen doe ik absoluut niet, don't ever fuck a woman of a friend!! Als ze toch eens in een string voor mij zou staan draai ik mij om om naar huis te gaan en de geilheid eruit te fappen
Daar naar handelen sowieso niet.
Wat de reactie zou zijn op uw hypothese is wat mij betreft een ander zaak. Dan moete als man , en wellicht ben ik dat dan ook ,toch al sterk staan.

Er was altijd al een zekere aantrekkingskracht aanwezig met een bevriend koppel van ons. Als we samen dronken of feesten werden er soms wel wat blikken uitgewisseld of werd er tegen elkaar aangeschuurd bij het dansen. Soms een kus op de mond, al lachend. Een knuffel die wel erg intiem aanvoelt. Dat overkwam mij of deed ik dan zelf weer bij hun beide. Al bij al wat 'onschuldig' en niet zo ongewoon in onze groep vrienden.

Op een dronken nacht ben ik alleen bij hun thuis beland na een nachtje stevig uitgaan. Eerst lag ik in de zetel, maar toen een van hen me kwam instoppen was de verleiding te groot en zijn we beginnen kussen en dan zo met 3 samen in bed beland. Dat was absoluut niet de bedoeling, een combinatie van dronkemansmoed en losbandigheid maar ook natuurlijk de al langer bestaande aantrekkingskracht.

De nuchtere ochtend erna direct naar huis vertrokken om tegen mijn partner te zeggen wat er gebeurd is met de staart tussen de benen. Ruzie, gehuild, ferme woorden uitgewisseld. Een zware periode van een 2-tal maand in de relatie, maar uiteindelijk hebben we toch elkaar weer gevonden erna. De belofte gemaakt, ook met het bevriend koppel, dat dat niet meer ging gebeuren. Fast forward een paar maanden, we gaan weer in groep uit, het is gezellig en mijn partner en ik passeren op het einde van de nacht bij hun thuis. We zijn zeer goed bevriend dus dat gebeurt wel vaker. Van het een komt het ander en we belanden samen in bed. Ineens met vier dus. En dat was erg fijn. Daarna is dat nog een paar keer gebeurd, op groepsreis ook zelfs, tot mijn partner duidelijk aangaf dat hij het niet meer mag zitten omdat hij zich er wat raar bij voelt. Na wat meer praten erover gaf hij wel aan dat hij er ok mee is dat ik af en toe eens bij hun beland, zolang het ons seksleven niet beïnvloedt en ik er maar eerlijk over vertel als hij er om vraagt.

Ik zou het alvast zeker niet aanraden als je partner aangeeft dat niet te willen. Ik voelde mij de ochtend na de initïele keer echt vreselijk en heb ook meteen open kaart gespeeld met m'n lief. Het bevriende koppel heeft zich ook meteen uitgebreid geëxcuseerd en is verhaal komen doen dat dat 'achter de rug' echt not done was. Als mijn partner nu aangeeft dat hij liever niet heeft dat het nog gebeurt, dan stopt dat verhaal ook meteen.

Ik heb dat in 10+ jaar echt nog nooit gezien bij mijn klanten. Zal wel aan mij liggen zeker :unsure:.

Wel altijd bij grote klanten (banken, verzekeringen,..) met veel externe consultants. Dan is die band misschien wat afstandelijker.

Over fantaseren, dat doet iedereen wel eens? Wel nog nooit over familie, dat lijkt me echt vreemd :unsure:.

Are vooruit.
Men verlanglijstje :

1*buurvrouw links.
2*buurvrouw rechts 7 huizen verder ofzo
3*---> daar de overbuurvrouw van.
4*verre achter buurvrouw
5*winkelbediende okay
6*nog een winkel bediende okay
7*Carrefour bediende
8* fitness kennis
9* zie 8
10* zie 9
11* zie 10
12* schoolmoeders
13* wellicht nog een stuk of 83 dat ik vergeet.

1641347541.jpeg

Terug
Bovenaan