Favoriete forummomenten van 2021

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Met het einde van het jaar in zicht, is het wel leuk om nog eens terug te blikken op de interessantste / meest entertainende / epische threads en discussies van 2021.

Wat zijn jouw favorieten?

Een paar threads waar ik het afgelopen jaar menig tijd in heb versleten:

-In bouwen en wonen heb ik met veel plezier de zoektocht van @Dogo Argentino naar een huis gevolgd, samen met de vele briljante tips van @Renegadexxripxx. Het was bijna een droevig moment toen dogo eindelijk een huis had gekocht!

Dus mocht er nog iemand heel actief op zoek zijn naar een huis --> begeef u naar de thread en vul de leegte die dogo heeft achtergelaten!

-De vele updates die @JPV maandenlang dagelijks postte in het coronaforum.

-De K2 zoekt K3 thread: het blijft een interessant fenomeen hoe volwassenen met de meest uiteenlopende interesses toch allemaal massaal blijven samentroepen om voor hun favoriet k3tje te supporteren bij elke nieuwe editie van deze talentenjacht.

-Ook naar de foto challenge van @Strijkijzer kijk ik iedere maand opnieuw uit. Ik ken niets van fotografie, heb zelf geen ambitie om ooit een camera in handen te nemen, maar het blijft leuk om de kunstwerken te zien die andere leden hier iedere maand weer presenteren.

Mulan.

d8cc67747364f59ec3b754fd76a4b57be43b0b46.gifv

De thread over vrijwillig kinderloos zijn. Van mensen met kinderen zijn beter en meer succesvol, tot kinderen maken zodat we niet vervangen worden door moslims. En dat op enkele pagina's.

Wat linkjes toevoegen:
Goed gelachen met de buren van BG thread dit jaar.
De thread over vrijwillig kinderloos zijn. Van mensen met kinderen zijn beter en meer succesvol, tot kinderen maken zodat we niet vervangen worden door moslims. En dat op enkele pagina's.

Al de threads waar het vrij gemoedelijk en "elkaar helpend" aan toe gaat, zonder (grotendeels) bitsig te worden en nutteloze discussie te voeren (weeral, grotendeels, het blijft BG eh).

Met op kop: https://www.beyondgaming.be/threads/toevluchtsoord-voor-de-toekomstige-mamas-en-papas.126/
Met zeer veel grappige, hartverwarmende EN moeilijke / droevige verhalen. Vooral veel sterkte voor die laatste categorie die ik hier niet ga taggen.

Als 2e de huisthread die @coldplayke al gekinkt heeft, waar enorm veel info, kennis en opzoekhulp beschikbaar is. Ik heb mijn nieuw huis er ook deels aan te danken :love:, met @Renegadexxripxx als drijvende kracht, maar zeker niet enige.

En met al iets meer discussie erdoor geweven: https://www.beyondgaming.be/threads/het-grote-beyondgaming-dating-topic.1684/
Ook hier vind ik dat het "goedbedoeld helpende" blijft primeren. Ook blij dat @KnightOfCydonia het jaar toch positief kan afsluiten :woohoo:.

En er zijn er zeker nog die ik nu vergeet.

Laatst bewerkt:
Oh ja, en het drama rond en als gevolg de creatie van de Slowchat thread :laugh:.

En de thread zelf is ook plezant.

De thread waar we eindelijk en voor eeuwig en altijd overeen zijn gekomen dat het lange hamburger is.

Of met andere andere woorden geen echte favourite maar wel het geheel. Waar je kan discussiëren in 1 thread met een persoon, in een andere thread van dezelfde persoon raad krijgen op nog in een andere thread te lachen/zeveren met zijn/haar stoten.

En alles van @kay-gell.

niet echt een thread, maar een dikke dank u naar al degenen die er steeds waren met een opbouwend woordje wanneer ik weer eens den depressieve was, ook de ondersteuning tijdens mijn scheiding en zoals hier boven aangehaald: de praktische hulp (bij mij vooral na verhuis en mijn diy pogingen met den elentriek en den boiler) en dat zelfs van mensen die een wtf-gevoel hebben bij mijn persoonlijkheid.
:bow:

dat is toch wel een van de mooiste dingen aan dit forum: het gaat van zeveren over praktisch tot superserieus.
En een meningsverschil of verschil in karakter is geen hinderpaal om elkaar te helpen.

Ook een dank u aan alle mods: ge kunt zeggen wat ge wilt, maar ze doen hun best om de kwaliteit hoog te houden en ik besef dat ik @coldplayke al veel werk bezorgd heb. Mijn excuses en ik probeer er op te letten, maar dat zal ze hopelijk ook al wel gemerkt hebben.

Laatst bewerkt:
De guess the game thread en de gênante situaties thread. :D

Ben sinds kort ook discord gejoind waar het eigenlijk wel tof vertoeven is. Bepaalde leden daar toch beter leren kennen.

Eigenlijk ook gewoon het forum in z'n geheel. Ik vind het hier precies aangenamer dan op 9lives vroeger.

Laatst bewerkt:
Mijn favoriete thread is deze: https://www.beyondgaming.be/threads/algemene-loopthread.65/
Het voelt aan als een community binnen de community waar iedereen op zijn niveau wordt aangemoedigd en bijgestaan met steun, raad en tips.
Favoriet moment van het jaar daarin waarschijnlijk het volgen en supporteren van/voor de heldendaden van verscheidene leden in de Grizzly 100.

Zelden een ‘hobby’ gezien waar weinig tot nooit aan gatekeeping gedaan wordt. Iedereen is welkom, of het nu over 1K of 100K gaat :love:

Al de threads waar het vrij gemoedelijk en "elkaar helpend" aan toe gaat, zonder (grotendeels) bitsig te worden en nutteloze discussie te voeren (weeral, grotendeels, het blijft BG eh).
In deze context eigenlijk ook een shoutout naar het muziek forum, waar het steeds gemoedelijk en plezant aan toe gaat, maar wel goede diepgaande discussies kunnen zijn. Toch wel 1 van de betere fora die ik ken. En dan extra shoutout naar de top-concepten AOTW en Classic Artist (al kan ik momenteel niet meer volgen) :thumb:.

Terug
Bovenaan