Favoriete forummomenten van 2021

Ik moet zeggen dat ik in het algemeen aangenaam verrast ben door dit forum. Er zijn wel wat plekjes waar de verzuring eens kan toeslaan (looking at you, coronatopics), maar het fotografieforum en de bijhorende challenges, de muziek-, LITERATUUR (@coldplayke)* en TV/filmfora en de soms wat uit de hand lopende lief-baby-date-threads zijn best fijne plekjes om te vertoeven. In mijn beginjaren was ik zéér actief in pol & actua, dat is de laatste tijd héél wat minder.

Toffe bende!

*hoe kon ik dat vergeten!

De gênante situaties

En de Beerput:

Ik moet zeggen dat ik in het algemeen aangenaam verrast ben door dit forum. Er zijn wel wat plekjes waar de verzuring eens kan toeslaan (looking at you, coronatopics), maar het fotografieforum en de bijhorende challenges, de muziek- en TV/filmfora en de soms wat uit de hand lopende lief-baby-date-threads zijn best fijne plekjes om te vertoeven. In mijn beginjaren was ik zéér actief in pol & actua, dat is de laatste tijd héél wat minder.

Toffe bende!
Geen vermelding voor literatuur van een van de top posters daar. 🥲

Ik breek toch een lans voor Bouw&Wonen hoor. En dan zeker de praktische topics rond bijvoorbeeld Loodgieterij en Elektriciteit. Je krijgt daar heel snel antwoord op je vragen.

Met op kop: https://www.beyondgaming.be/threads/toevluchtsoord-voor-de-toekomstige-mamas-en-papas.126/
Met zeer veel grappige, hartverwarmende EN moeilijke / droevige verhalen. Vooral veel sterkte voor die laatste categorie die ik hier niet ga taggen.
100% akkoord. Steeds goed voor een glimlach én een realistisch(er) beeld op ouderschap!
Ik volg ook geregeld de updates van @Lakigigar in "zijn" seizoens-threads: https://www.beyondgaming.be/threads/herfst-2021-winter-2021-2022.7700/, vooral in moestuinseizoen om hoopvol uit te kijken naar wanneer ik iets kan zaaien

Er zijn leuke initiatieven ontstaan, zoals AOTW of Classic artist of the week. Helaas zelf toch echt niet meer mee, en gewoon niet altijd de zin om altijd een album te luisteren, maar de initiatieven zijn wel leuk. Als ik nog eens in een bui ben waarin ik weer muziek luister, haal ik wat in. Ook het fotografieproject verdient een vermelding. Daar zitten echt heel mooie foto's tussen. De game, film- en muzieksecties van dit forum zijn ook al helemaal opbouwend en tof, en de gebruikers hebben - vergeleken met elders - soms weinig vooroordelen over een bepaald thema, game, film of muziek wat ook goed is.

Verder ook veel respect voor de mensen die de frontpage bijhouden, zoals het plaatsen van filmreviews of de site in goede banen trachten te leiden door te modereren. Sure, niet of zelfs vaak altijd eens met hun beslissingen, maar dat moet wel niet simpel zijn in deze coronatijden, dus daar heb ik dan weer begrip voor. Omdat zeker die threads (en voor de splitsing) chaotisch waren. Dat ervaarde ik zelf ook als chaotisch, waardoor heel veel dingen gemist werden en dan weer herhaald moesten worden. Daar heb ik dan wel weer veel begrip voor.

En nog een special mention voor deze 2 threads, want dat had grappige of leuke momenten ook.

Waarvan is AOTW de afkorting?
Besides ik wist niet dat dit forum zoveel topics heeft haha is er onderwerp waarover (nog) geen topic bestaat?

Afgesproken om samen naar de cinema te gaan. Daar aangekomen blijkt ze echt alles behalve knap te zijn. (Ook vlot 10kg te juicy) Van de date maar het beste gemaakt. Tot zij begint te vertellen over misbruik door haar nonkel enzo...
die uit medelijden nog binnengedaan.

Als 17 jarige was dat echt een van de raarste dates ooit. +dat zij nadien mij begon te stalken ervaarde ik ook als zeer vreemd.
Rest van post gedelete wegens irrelevant, de essentie is dit. Er kan geen enkele post dit vervangen denk ik.

Meesterlijk.

Zonder twijfel het grote Beyond Gaming Dating topic. Al hoop ik nog altijd stiekem op een terugkeer van Kinxton.

Ik ben niet actief in alle draadjes maar hetgeen wat meeste indruk heeft gemaakt is toch wel het "pesters" topic. ( in dit hoekje)
Wil iedereen daaro doodknuffelen die zo'n afschuwelijke dingen heeft meegemaakt.

Topic over tegenslagen ook best wel maar meeste zaken die daar worden gepost zijn dingen die je overkomen, heeft niemand in de hand maar pesten wordt je echt aangedaan door iemand en das toch weer wat anders. Naar mijn gevoel.

Enkele weken geleden is het hem al eens opgevallen ja, dat er geheimen voor hem verborgen werden gehouden! 🤣🤣🤣🤣
je drukt het nog heel zacht uit.. Dat is verraad van de bovenste plank.

Mijn memorabele moment (favoriet ga ik het toch zeker niet noemen) is @Tonerider zijn biefstuk gif. Dat zijn toch zaken dat een mens (gelukkig) maar 1x mee maakt in zijn leven.

In deze context eigenlijk ook een shoutout naar het muziek forum, waar het steeds gemoedelijk en plezant aan toe gaat, maar wel goede diepgaande discussies kunnen zijn. Toch wel 1 van de betere fora die ik ken. En dan extra shoutout naar de top-concepten AOTW en Classic Artist (al kan ik momenteel niet meer volgen) :thumb:.
Helemaal mee eens! Samen met het film forum mijn favoriet subforum.
Op beide heerst een relaxe sfeer, zitten veel mensen die met veel liefde en kennis over het onderwerp kunnen praten en dat allemaal met het nodige respect voor elkaar.

Extra pluim voor het Toevluchtsoord topic. Imo één van de interessantse online bronnen qua opvoeding :D
Weg met die mommy blogs en Flair tips. In dat topic staat veel nuttige info, is ruimte om te ventileren en zowel leuke als trieste momenten te delen. En wederom met het nodige respect voor elkaar.

Edit: Literatuur ben ik wat uit het oog verloren omdat ik zelf een pak minder gelezen heb afgelopen jaar. Maar mijn goede voornemen voor 2022 is terug boeken te beginnen verslinden.

Is "Plaatjes Draaien met BG" nog niet vermeld? Niets leuker dan ne ganse avond naar de slechte muzieksmaak van alle collega's hier te luisteren.
Voor degene die het aandurven, in de discord wordt er naar het schijnt meegezongen . :unsure:

We zijn altijd op zoek naar après-ski enthousiastelingen, niet waar @BlackOccult ? :woohoo:

Terug
Bovenaan