Fellowship

Affinity

Active member
fellow.png

release: 18 oktober 2025 (early access)
genre: multiplayer dungeon adventure
dev: Chief Rebel

Vergelijkbaar met de dungeons in World of Warcraft.

A multiplayer online dungeon adventure set in an exciting fantasy setting, with endlessly scaling dungeon runs. Players must focus on working together as a team, with an emphasis on skill, cooperation, and strategy to defeat bosses, collect loot, and work together to overcome ever-present challenges.

Play alongside your friends in teams with 4 Player Co-op Multiplayer in a rich, fantasy world full of challenging enemies and exciting rewards. Swap between a large pool of tank, healer and DPS roles with unique kits to build the perfect balance for your team.

Every run will feel like a brand-new challenge with dungeons that will get more difficult as players progress and level up. Players will never out level the game with seasonal updates, dungeon modifiers, new features and rewards that will keep each run fresh and exciting, adding another layer of replayability.

Gisteren beetje zoals verwacht vermoed ik onspeelbaar , nu deze ochtend een paar dungeons gedaan........ speelt echt wel vlotjes. Dat reward/gearing systeem zit tot nu toe wel goed - hoewel dit natuurlijk maar het begin is he.

Maar gewoon dungeons doen en gearstukken kopen , wel nice.

Niemand die deze speelt ?

Op zich niet helemaal verwonderd, aangezien het een zuivere "M+" van WoW is, en hier waren al niet veel mensen die dat deden..

Zalige game nochtans wel. Zit eenvoudig in elkaar, speelt vlot, en is uitdagend.

Ik speel sinds kort wel. Leuke game! Ik vraag me wel af hoe geboeid ik op langere termijn ga blijven, maar voorlopig vermaak ik me zeker!

Goeie vraag idd, ik heb voorlopig wel mijn fun omdat je toch nog moet progressen tot ge aan Eternal zit.
Constant progressiegevoel is er momenteel nog.

Nog een paar avondjes Paragons farmen en dan de capstone en dan zit ik aan Eternal, tegen dan kan ik evengoed ook aan een alt beginnen want Eternal kan je niet puggen, daar is pre-made verplicht (voorlopig).

Terug
Bovenaan