Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok... goed...Een snelle ronde van Mazepin verkloten.
Uiteraard wordt er deze keer niks mee gedaan.

Tis geen kwalificatie e.Ah ok... goed...
Zou me serieus verwonderen zouden ze hem daar nu nog voor straffen lol. In elk geval ben ik er quasi zeker van dat dat snelle rondje van Mazepin niet tot de pole position zou geleid hebben![]()
Het "probleem" is weer, vorige week was het voor iets gelijkaardigs een "reprimand". Geen directe straf, maar als je er genoeg verzamelt wel. En Lewis heeft er nu twee.Tis geen kwalificatie e.
Maar het stelt ook niet veel voor(zeker niet om daarvoor t kampioenschap te bepalen)
Any driver who receives three reprimands in the same Championship will, upon the imposition of the third, be given a ten (10) grid place penalty at that Event.
Ah ok... goed...
Zou me serieus verwonderen zouden ze hem daar nu nog voor straffen lol. In elk geval ben ik er quasi zeker van dat dat snelle rondje van Mazepin niet tot de pole position zou geleid hebben![]()
En op soft de race starten, ben benieuwd naar de strategie.Verstappen nu op Softs buiten?!
Start morgen op de softsVerstappen nu op Softs buiten?!
Ja dat ze er nu op zitten in de eindstrijd akkoord. Maar dat ze op een normale zondag met moeite de top 3 geven en 2 beelden. En nu plots op vrijdagavond hele reportage kan ik niet inkomen. dat de eigenaar van de karting piste waar Verstappen leren rijden heeft kan ik nog wat begrijpen. Maar zijn leraar uit het ik-weet-niet-hoeveelste studiejaar heeft 0,0 te maken met F1 en niets van nieuws waarde. Dat is gewoon weer het ja maar eigenlijk is het toch gewoon een Belg. Iets wat ze inderdaad in het geval van Norris en stroll ook vergeten.Bwah, toch niet meer dan anders? Denk eerder omdat het eindelijk gaat over een spannend kampioenschap tussen twee rijders die heel het seizoen met mekaar duelleerden. Iets waar we al jaren zaten op te wachten.
Dit zal de best bekeken evenement zijn van dit weekend wereldwijd. Ik zou het juist vreemd vinden dat er niets over in de Belgische media zou verschijnen.
En over vandoorne viel er echt niet teveel te vertellen. soms was ik zelfs vergeten dat hij meedeed.
De media vergeet wel eens dat er nog twee andere halve Belgen op de grid zijn.
door die flat spot ja. en de andere mediums hebben te veel laps, zeker?Flat spot te erg om op te starten en geen risico willen nemen dat ie niet kon verbeteren op andere mediums? Of bewuste calls voor de softs?
wordt wel een probleem bij Merc. als ze het zoals Red Bull willen doen, moeten ze veel te vroeg de baan op. Als ze optimale track willen start Bottas 5de of slechter...Benieuwd of Bottas nu een tow gaat geven aan Hamilton. Hopelijk gaat Perez zijn quali wel niet verpesten nu.
Ik snap het niet. Daarvoor hebben ze toch te weinig tijd?wordt wel een probleem bij Merc. als ze het zoals Red Bull willen doen, moeten ze veel te vroeg de baan op. Als ze optimale track willen start Bottas 5de of slechter...
kunnen het wel omkeren: eerst Hamilton Bottas towen, en dan laatste ronde Bottas Hamilton towen (zoals Verstappen Perez in de 2de ronde)