FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie race. Mooi voor Max. Hij is wereldkampioen...
Maar eerlijk.. wat een shitshow van de FIA. Het lijkt er op dat je tegenwoordig maar hard genoeg moet reclameren om je goesting te krijgen.

Ik ging niet akkoord met het feit dat de gedubbelden niet mochten inhalen. Het mag altijd, dus is het heel vreemd dat het nu pas anders zou zijn. Maar als je maar reclameert mag het dus plots weer wel. Vreemde beslissing. Masi is niet bekwaam als race director. Dat is dit jaar wel heel duidelijk geworden.

Het zat Lewis vandaag gewoon niet mee. Hij was overduidelijk de beste van de 2 maar alles zat tegen. Eerst Perez, dan Gio en uiteindelijk Latifi. 3 keer is scheepsrecht. Daar valt niet tegen te winnen.

Nu qua einde. Is dit wel een absolute triller, men kan het niet beter schrijven.

Nogmaals. Mercedes verkloot het toch ook wel zelf hè

Wat een extreme pech voor Lewis. Vraag me af of ze dan echt track position verloren zouden hebben door hem binnen te halen voor softs...

Dit is de eerste keer dat ik een F1 race live kijk, maar kan er mij iemand uitleggen waarom Hamilton en Verstappen net achter elkaar mogen vertrekken voor die laatste lap terwijl de safety car er kwam als er 10 seconden tussen beide heren zaten? Verstappen wint hier toch gewoon door 2 random incidenten van andere piloten?

In elk geval ben ik blij dat we volgend jaar het #1 terug op het circuit zien. Max heeft al laten vallen dat hij met dat nummer zal racen indien hij wereldkampioen zou worden. Dat is toch al iets.

Dit is de eerste keer dat ik een F1 race live kijk, maar kan er mij iemand uitleggen waarom Hamilton en Verstappen net achter elkaar mogen vertrekken voor die laatste lap terwijl de safety car er kwam als er 10 seconden tussen beide heren zaten? Verstappen wint hier toch gewoon door 2 random incidenten van andere piloten?
Ja, zo kan je het wat noemen. En is F1 als racing, free pitstops

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan