Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit Latifi ook niet in de F1 vanwege een sponsoring van de familie?Ik weet het zo nog niet. Op basis van wat hij in de F2 deed is hij nu niet persé slechter dan een Latiffi...
Ja, das al jaren de klachtDat is precies wel een top app die F1tv![]()
Heb dat gisteren eens geprobeerd en het is idd 50fps via cast hier. Maar het casten zelf werkt niet perfect waardoor het nogal vaak hapert. Ben terug overgeschakeld op de app. Werkt veel stabieler. (Er is nog geen android tv app, maar ik installeer de apk op m'n tv)Werkt het casten van de f1tv stream bij jullie via de website? Hier bleef de tv hangen bij het f1tv opstartscherm (cast tab). Cast desktop gaat dan wel (toont heel je scherm) maar dan zakt de framerate wel sterk tov wat je ziet op de laptop.

Voor bovenstaand: ze moeten volgens mij nog de nieuwe versie van de F1 TV app uitbrengen, dus laat ons hopen dat het dan beter is? Ik moet nu ook gans mijn Mac airplayen naar tv.. beetje ambetant.
![]()
GitHub - NoahFetz/F1AppleTV: F1TV Client for AppleTV
F1TV Client for AppleTV. Contribute to NoahFetz/F1AppleTV development by creating an account on GitHub.github.com
Via Reddit gevonden. Werkt perfect

het is al pakken beter dan het ooit geweest isDat is precies wel een top app die F1tv![]()