FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar moest Max van race control de positie terug geven...
Leuke race. De 2 beste piloten van het moment head to head. Zo mogen er nog races volgen.

Yes baby. Hamilton does it again. Super verdedigd van hem. Ik kijk uit naar de rest van dit seizoen, eindelijk terug spanning.

Lewis had ook minstens 30 ronden voordeel in bocht 4 door wijd te gaan en Verstappen niet. Ik volg Marcel zijn redenering dat je dan achteraf beter de penalty kunt nemen en eventueel 5s straf krijgen.

Lewis had ook minstens 30 ronden voordeel in bocht 4 door wijd te gaan en Verstappen niet. Ik volg Marcel zijn redenering dat je dan achteraf beter de penalty kunt nemen en eventueel 5s straf krijgen.

Als daar ne zandbak ligt is het over en uit. Ik ben helemaal geen voorstander van al die verharde uitloop zones. Al zal daar ook wel zijn reden voor zijn.

Alle pruime heeft die. Dien gaat zelf veel te breed waardoor dien tijd won.
Werd wel tijd dat die na 5j eens wat tegenstand ga hebben, alleeja, als de volgende races ook zo gaan zijn.
Schumacher en Senna altijd de 2 besten ooit.

Geweldige openingsrace. Dit had wel een Max win moeten zijn wsl. Mssn wat meer geduld moeten hebben om DRS move te maken? Masterclass van Hamilton wel.

En Vettel heeft geluk dat Mazepin mee doet. Anders slechtste man van het weekend. Twee penalty's.... En dan nog Ocon de schuld geven.

Nu hopen dat perez er van de start bij is volgende keer . Dat mercedes niet enkel hu tactiek op max moet baseren. En kijk al uit naar rest van seizoen . Norris weer mooi 4e.

Alle pruime heeft die. Dien gaat zelf veel te breed waardoor dien tijd won.
Werd wel tijd dat die na 5j eens wat tegenstand ga hebben, alleeja, als de volgende races ook zo gaan zijn.
Schumacher en Senna altijd de 2 besten ooit.
Zoute traantjes, zijn altijd leuk! Verstappen maakt terug cruciale fout wanneer hij de bovenhand heeft. Senna en Ham en een eindje erachter de cheating Duits!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan