Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu ook niet de grote hamilton fan , maar m kan wel stukske rijden ze . Ben eerder teleurgesteld in vettel. Wat was dat een ramp.
Haha dan weet je nog niet veel van Ferrari. We hebben 2 seizoenen geleden nogmaals gezien wat er heeft plaatsgevonden. Soit we leven momenteel. Racisme comment hierboven wordt hopelijk door de mods aangepakt!Jawel, maar ik weet gewoon niet wat er in die jaren is gebeurd dat cheaten was. (opnieuw, oprechte vraag)
Ik heb het ook niet voor Hamilton maar dees is nergens voor nodig.Die rotte mulat komt nog niet aan de enkels van die 2.
Nee, klopt, ik weet er inderdaad niet veel van. Daarom wou ik er wel wat van bijlerenHaha dan weet je nog niet veel van Ferrari. We hebben 2 seizoenen geleden nogmaals gezien wat er heeft plaatsgevonden. Soit we leven momenteel. Racisme comment hierboven wordt hopelijk door de mods aangepakt!

Wordt een leuk seizoen met deze 2 heren. 2 toppers waarvoor elk zijn voorkeur heeft. En met veel respect voor elkaar.allé weer 3 weken wachten nu![]()
allé weer 3 weken wachten nu![]()

Ferrari zet alles op 2022 om terug de aansluiting te vinden met de top. Mag volgend jaar voor mij met verschillende teams zijn. Kan maar leuk zijn.Had eigelijk niet veel verwachtingen van dit seizoen (zeker omdat 2022 normaal het jaar met de vele veranderingen word)
Maar als de seizoensopener al zo is , is het veelbelovend idd
Ferrari / Mclaren gaat ook nog mooi worden .
Denk dat Alpha tauri ook nog wel paar races gaat "stunten" . Tsunoda hoort zeker thuis in de f1.
Gelukkig heeft Schumacher wel veel tegenstand gehad hè.Alle pruime heeft die. Dien gaat zelf veel te breed waardoor dien tijd won.
Werd wel tijd dat die na 5j eens wat tegenstand ga hebben, alleeja, als de volgende races ook zo gaan zijn.
Schumacher en Senna altijd de 2 besten ooit.
Ik dacht gehoord te hebben dat er enkel tijdens de kwalificaties naar de track limits in die bocht gekeken zou worden, maar dat tijdens de wedstrijd het gras de maximum was, dat zijden ze toch op de RTBF.Voor mij had Max die plaats niet moeten teruggeven, Hamilton heeft daar zelf een halve race langer elke ronde afgesneden.

Tijdens de race: geen track limits, tenzij je er een voordeel uit haalt.Ik dacht gehoord te hebben dat er enkel tijdens de kwalificaties naar de track limits in die bocht gekeken zou worden, maar dat tijdens de wedstrijd het gras de maximum was, dat zijden ze toch op de RTBF.
Daarom dat Hamilton zo verwonderd was toen ze hem daarover briefden, je kon ook horen dat Red Bull dat eerst aankaartte tijdens een radiogesprek met Verstappen.
Toen Max dan tijdens het voorbijsteken met zijn 4 wielen over de curbs ging, dacht ik onmiddellijk: das Karma![]()
Gelukkig heeft Schumacher wel veel tegenstand gehad hè.
Slaat nergens op inderdaad.Tijdens de race: geen track limits, tenzij je er een voordeel uit haalt.
Wat een regel ook...