Verstappen die weer faalt onder de druk. Zal toch moeten cleaner leren rijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oppassen met wat je zegt. Ik heb op 9 lives ooit gezegd dat Vettel toch niet van hetzelfde niveau is dan Hamilton en ik kreeg direct de hele Vettel fanclub op mijn dak. Gij komt hier eventjes vertellen dat Vettel zelfs niet van het niveau van Stroll is, Stroll was amper 2 jaar geleden de pispaal van de F1Eerlijk gezegd verschiet ik helemaal niet van Stroll vs Vettel...

vreemd, Verstappen die een practise start op de grid.... wel na de checkerd flag, maar dan nog
ok, nu doet iedereen dat, dus blijkbaar mag dat?

Norris was heel de kwalificatie sneller dan Ricciardo. Zonder dat foutje had de gap nog steeds groot geweest. Dus 't is wel gewoon correct om te stellen dat Ricciardo deze quali zwakker was dan Norris. Al staat die nu door omstandigheden 1 plaats hoger.Toch wel even een kleine opmerking.
Ricciardo staat voor Norris op de grid.
Omwille van die afgekeurde ronde ja. Maar dat hoort er bij en is zijn eigen fout.
Beetje vreemd om te lezen dat Ricciardo niet mee kan is toch wel vreemd terwijl hij er voor staat.
Ik schat Ricciardo ook hoog in. En ik verwacht ook dat Norris niet van hem blijft wegrijden. Geef Ricciardo enkele races om zich in te werken bij McLaren en ik verwacht dat hij de betere zal zijn. Bij Renault kon Ricciardo in het begin ook niet mee met Hulkenberg maar ook dat had niet lang geduurd. Maar Lando is Hulkenberg niet. Lando zal nog sneller worden ook.Ik schat Ricciardo redelijk hoog in. Norris blijft daar niet zo makkelijk van wegrijden. Wsl hetzelfde voor Leclerc/Sainz en Verstappen/Perez.
Toch niet, Latifi heeft Mazepin gewoon niet gezien. Mazepin kon hier niets aan doen.Heeft Mazepin nu serieus de crash van Latifi veroorzaakt?