FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsunoda 3 plaatsen gridstraf voor het blokkeren van Bottas zijn flying lap. FIA being FIA again, waar moest Tsunoda anders gaan? Hij zat niet op de race lijn van Bottas, veel te harde straf naar mijn goesting.

persoonlijk zou ik liever Russel in een mindere wagen zien, dan als nr 2 naast Hamilton.
gelijke kansen gaat die toch niet krijgen, Mercedes wilt een situatie als Rosberg vs Hamilton vermijden. Dus hebben ze meer een type Barrichello, Bottas, Perez nodig: iemand die met plezier 2de eindigt, als hij daarmee af en toe een Win haalt, en die dat ook kàn.
Zet Russel in die 2de Mercedes, en ofwel wordt die gefrustreerd in zijn rol, ofwel gaat zijn talent verloren.

niet vergeten dat Bottas bij Williams ook wel wat kon laten zien...

Tsunoda 3 plaatsen gridstraf voor het blokkeren van Bottas zijn flying lap. FIA being FIA again, waar moest Tsunoda anders gaan? Hij zat niet op de race lijn van Bottas, veel te harde straf naar mijn goesting.
gewoon veel te laat uit de weg gegaan.

Ik ben benieuwd wat de race gaat geven. Ze voorspellen kans op buien gedurende de hele race, met de grootste kans bij de start.

Russel: start P10
Also Russel: goeie GP aan't rijden
Williams: would be a shame if something would ruin it...

Er ligt echt een vloek op Russell...
Had ook gewoon de Sakhir GP moeten winnen, maar zelfs daar had hij pech

persoonlijk zou ik liever Russel in een mindere wagen zien, dan als nr 2 naast Hamilton.
gelijke kansen gaat die toch niet krijgen, Mercedes wilt een situatie als Rosberg vs Hamilton vermijden. Dus hebben ze meer een type Barrichello, Bottas, Perez nodig: iemand die met plezier 2de eindigt, als hij daarmee af en toe een Win haalt, en die dat ook kàn.
Zet Russel in die 2de Mercedes, en ofwel wordt die gefrustreerd in zijn rol, ofwel gaat zijn talent verloren.

niet vergeten dat Bottas bij Williams ook wel wat kon laten zien...

Hamilton zie ik nu wel niet tot zijn 40ste blijven in de F1. Ik durf te gokken dat hij na 2023 een ander project zoekt. Beter daar zitten als tweede rijder en opvolger dan iedere keer verloren te geraken in het middenveld-geshuffle en helemaal de boot missen.

Het is niet dat je veel keuze hebt in de F1. Quasi alles zit potvast voor 2022.
Bottas en Perez zijn de grote onzekerheiden. Alpha Tauri kan wat bewegen.

Mooi van Max!
en in principe zou het volgende week ook zo moeten kunnen gaan denk ik.

Sterk van Max.
Goede race ook van Perez.

Ricciardo? Ik had gisteren als maar eens opgezocht hoe lang die zijn contract bij McLaren is want ik begon te vermoeden dat ze die wel eens zo snel mogelijk aan de kant willen schuiven.

Is 3 jaar dacht ik? Dus tegen dat hij weer mee kan, is hij terug weg..
:unsure:

Let’s hope not!

Beetje mindere race vandaag voor mij, ik had precies meer van Perez verwacht. Ook Norris legde zich direct neer bij P5, nu, is ofc wel mooi resultaat voor McLaren. Dus beter de safe optie kiezen dan perse hoger te willen eindigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan