Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond de penalty wel terecht. Ze waren toch al serieus zij aan zij aan het racen toen hij er af ging. Het is niet dat Perez in een klein, sluitend gat dook.
Bwa perez doet inhaal manoeuvre buitenkant bocht . Moet norris dan gas losse en hem laten gaan (omdat perez het risico neemt?) . Norris kan zich ook ni wegtoveren aan die snelheid .
Bwa perez doet inhaal manoeuvre buitenkant bocht . Moet norris dan gas losse en hem laten gaan (omdat perez het risico neemt?) . Norris kan zich ook ni wegtoveren aan die snelheid .
Ben dan van mening diegene de race lijn heeft dat die toch niet moet inhouden .
Perez pakte te veel risico .
Maar natuurlijk als 1 vd 2 gas lost , komt hamilton en bottas langs .
Die tweede met Perez-Leclerc vind ik nog anders. Die bocht is tegen iets meer snelheid, en het had voor Perez bijna onmogelijk geweest om korter te draaien dan de apex.
Die tweede met Perez-Leclerc vind ik nog anders. Die bocht is tegen iets meer snelheid, en het had voor Perez bijna onmogelijk geweest om korter te draaien dan de apex.