FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net uitgesteld gekeken en zoals verwacht vond ik er weinig aan. Het enige dat ze zo bereiken is dat eventuele verrassingen tijdens de quali worden uitgevlakt (Russell) en dat wie pech heeft zijn race direct verkloot is...

Ik vond het wel interessant om eens te zien. Iedereen die ff voluit kan gaan op banden naar keuze en met een legere tank. Maar aan de andere kant neemt het wat weg van the main event. We hebben ze nu al eens zien racen. Dat maakt morgen wat voorspelbaarder.

Start is vandaag pas om 16u.
das toch een waardeloos tijdstip vind ik persoonlijk.
elke euro race om 13u starten zodat ge nog iets aan uw middag hebt zou ik ideaal vinden.

Dat was toch wel heel optimistisch op het eerste zicht.. Wel ff wachten op onboards, maar lijkt me toch penalty hoor.

Had Max nu echt gedacht dat Lewis van het gas ging blijven gaan voor hem ?

Laatst bewerkt:
mm, lijkt mij gewoon race incident. Verstappen moet daar volgens mij wat slimmer zijn. Staat 33 punten voor en veel te agressief aan het verdedigen.

mm, lijkt mij gewoon race incident. Verstappen moet daar volgens mij wat slimmer zijn. Staat 33 punten voor en veel te agressief aan het verdedigen.
Nah, Max kon niet breder gaan zonder de bocht niet meer te halen. Het was zijn lijn. Verstappen kon er niets aan doen, Hamilton was té optimistisch.

Max had racing line, en zat er nog wat voor. Ofwel moest Max remmen, ofwel dit. Sowieso dat Hamilton naar buiten ging gaan..

Ik zou daar ook niet liften als ik Verstappen was geweest. Wat is dat nu weer.

Ik durf hier geen van beide een grote schuld aanpraten eigenlijk. Lewis rijdt aan de binnenkant en laat volgens mij genoeg plaats. Max moet die bocht halen en snijdt dus onvermijdelijk richting Lewis. En dan aan die snelheid..

Racing incident zou ik zeggen.
Verstappen niet slim genoeg. Had al 2x daarvoor prijs kunnen zijn.
Wees effe wat minder agressief, je hebt zoveel punten voor. Eens 2de worden is al geen ramp en je hebt nog al die ronden om 'm terug te pakken.
Dit was 3 a 4 bochten al op 't randje.

Ik durf hier geen van beide een grote schuld aanpraten eigenlijk. Lewis rijdt aan de binnenkant en laat volgens mij genoeg plaats. Max moet die bocht halen en snijdt dus onvermijdelijk richting Lewis. En dan aan die snelheid..
Jep, denk dat dat de correcte analyse is. Jammer voor de race wel. Al blijf ik wel bij mijn stelling dat Max daar slimmer moet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan