marcel
Well-known member
zelfs met een drive through, tbh.Bon, tijd om dit achter ons te laten.
Benieuwd wie er wint moest Hamilton een drive through krijgen. Anders gaat Hamilton dit wel naar huis brengen zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfs met een drive through, tbh.Bon, tijd om dit achter ons te laten.
Benieuwd wie er wint moest Hamilton een drive through krijgen. Anders gaat Hamilton dit wel naar huis brengen zeker?
Uw enigste concurrent proberen uitschakelen en zelf in de bandenmuur belanden.U tegenstander uitschakelen en er vanaf komen met 10 seconden hahahaha

Hoe zwart wit bekijken jullie zo'n fases eingelijk? F1 is geen sport van stilstaande beelden eh. Ham werd voor de bocht bijna tegen de muur gedrukt door Verstappen. Gewoon onmogelijk om daar op die Apex te zitten dan. Je kan op basis van die foto ook zeggen dat Verstappen nog 3 wagens plaats had aan de buitenkant om contact te vermijden. Helaas is het zo simpel niet allemaal.
Wat ik dus bedoel. Lewis mist toch gewoon de apex?
Hoe kan die in godsnaam DAAR inhouden? Hij geeft Hamilton plaats genoeg. Dat was slim van hem. Maar als Hamilton vervolgens niet eens de apex houdt en er Max uitkegelt dan kan Max er ook niets meer aan doen he.Weer domme Verstappen. Altijd inhouden met al die punten voorsprong. En dan in de race terug inhalen (of pit wat RB al veel heeft gedaan).
Helaas moet ik het hier doen met KrisDe Engelsen zijn weer super biased
Over Russell die altijd terug valt bij de start van een GP: "dat zal wel aan de wagen liggen, die wagen kan dat niet goed precies".
Maar even nadenken over het feit dat Latifi dat probleem niet heeft zeggen ze dan niets.
IMO is het gat tussen Russell en Latifi erg groot in de kwalificatie maar een stuk kleinder in de race (en niet omdat Latifi zo snel in de race is).
. Mij inderdaad ook al opgevallen dat Russel zijn starts echt dramatisch zijn.Hoe zwart wit bekijken jullie zo'n fases eingelijk? F1 is geen sport van stilstaande beelden eh. Ham werd voor de bocht bijna tegen de muur gedrukt door Verstappen. Gewoon onmogelijk om daar op die Apex te zitten dan.
Niet tegen de muur, gewoon helemaal aan de binnenkant is wat ik bedoel en dat hij daarom de Apex niet haalt zoals max dat in die foto wel doet. Dat is helemaal geen onzin. Dat is gewoon wat er gebeurd.Allez toe. Max drukt hem niet "bijna" tegen de muur, Max geeft hem de plaats die hij moet. En als Lewis denkt dat hij het daardoor niet gaat halen, dan is het aan hem om in te houden.
Wat een onzin.
Niet tegen de muur, gewoon helemaal aan de binnenkant is wat ik bedoel en dat hij daarom de Apex niet haalt zoals max dat in die foto wel doet. Dat is helemaal geen onzin. Dat is gewoon wat er gebeurd.