FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt niet aan het ciruit hoor. Hamilton gewoon met succes Max zijn kop een beetje zot gemaakt met zo veel ruimte te laten
Ik vind het anders ook een draak van een circuit. Monaco heeft al weinig fans, er wordt al jaren geklaagd dat het ongeschikt is voor de hedendaagse bolides, gaan ze er gewoon een snellere versie van maken.

shit happens, maar elkaar er express afrijden met een crash tot gevolg? dat doen die mannen niet.
Ik weet het niet hoor Marcel. Ik zie Max er wel toe in staat. Hij heeft het net voor de 2de keer in 2 races geprobeerd. Een propere piloot kan je hem moeilijk noemen.

Soit, vorige keer wist iemand te vertellen dat een bepaalde piloot aan de kant moest voir Max omdat die piloot zich niet mocht moeien met het gevecht om de titel. Ik neem aan dat Ocon zo dadelijk dus ook aan de kant moet.

Waarom zijn ze nu aan het onderhandelen met Red Bull.
Is toch gewoon duidelijke penalty.

Niet enkel illegale overtake. Ook nog unsafe re-entry omdat Hamilton moest uitwijken.

Soit, vorige keer wist iemand te vertellen dat een bepaalde piloot aan de kant moest voir Max omdat die piloot zich niet mocht moeien met het gevecht om de titel. Ik neem aan dat Ocon zo dadelijk dus ook aan de kant moet.
flashbacks Brazilie '18

Horner is nu echt de kl****** aan het uithangen. Efkes aan Masi uitleggen dat ze zelf wel zullen beslissen welke straf ze gaan uitvoeren

Bottas en Lewis zouden ook een penalty moeten kijrgen dan voor teveel lengtes achter de SC te laten...

Maar dat gaat niet gebeuren zie je wel dus (MA)FIA saves Lewis again pfoeeee gelukkig maar :sneaky: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan