FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ne kerel die Perez.
2,5 sec trager per ronde en dan nog zo kunnen vechten. En zonder de andere vd baan te moeten forceren.

Kan Max iets van leren.

Perez. WoW
Lewis nie janken hè jonge.

Lewis is echt een bleter. Maar wel de beste racer.

Dangerous driving zegt hem -.-

Hamilton wa een zielige wener zijt gij... Dangerous driving mijn gat.

Hamilton cry baby. Ga tennissen
Grote racer in een top auto, maar klein persoon

Waarom krijgen we niet zo'n commentaren als Max weer eens klaagt over de radio?

Ik ging net hetzelfde zeggen, Max klaagt ook evenveel. Net al alle andere rijders trouwens.

Commentaar geven op radio messages is ook zo lame. We horen ook niet alles + ik zie ulle graag eens aan 300 per uur al racend info verwerken.

Perez dacht FF een showke te laten zien :D zeer knap gereden, maar jammer genoeg kan je dat niet lang volhouden he. Zonder SC wordt het Hamilton, en zelfs met SC zie ik niet hoe Verstappen er voorbij moet geraken.

Maar het feit dat Hamilton hier geen tijdstraf krijgt is wel absurd, als je dan vorige week kijkt...

Ook jammer dat Hamilton dan ook gewoon volgas rechtdoor vliegt. Was duidelijk een enorme tijdswinst.

Wat ne kerel die Perez.
2,5 sec trager per ronde en dan nog zo kunnen vechten. En zonder de andere vd baan te moeten forceren.

Kan Max iets van leren.
Heb hem altijd een top piloot gevonden. Nooit het juiste materiaal gehad maar dan nog Straffe piloot.
Ik vraag me wel een beetje af of hij zo hard moest verdedigen want ik lees hier heel vaak dat anderen zich niet moeten moeien met de strijd om de wereldtitel maar ok. Het was in elk geval een knap staaltje racen van Perez.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan