Tanuki_ Crew Member 12 december 2021 #4.781 Tanuki_ zei: Ik denk het nog niet ze, 't kan nog op't nippertje spannend worden Klik om te vergroten... ahum
Tanuki_ zei: Ik denk het nog niet ze, 't kan nog op't nippertje spannend worden Klik om te vergroten... ahum
marcel Well-known member 12 december 2021 #4.782 het enige dat Hamilton nu kan redden, is het ongeduld van Max.
SomeDude Banned 12 december 2021 #4.787 Wat een joke Ik zou als rijder ertussen gewoon zelf aan de kant gaan
1 100% Active member 12 december 2021 #4.789 Dit seizoen gaat de geschiedenis in als de grootste shitshow ooit. Rij dan gewoon uit onder de safety car.
Dit seizoen gaat de geschiedenis in als de grootste shitshow ooit. Rij dan gewoon uit onder de safety car.
marcel Well-known member 12 december 2021 #4.790 _Pe_ zei: WTF.... Gefubbelden mogen niet inhalen ???? De FIA verandert de regels on the go. Dit snap ik niet.. Klik om te vergroten... da's in het voordeel van Verstappen. Als ze dat wél doen, wordt de SC nog een ronde verlengd, maw: finish onder SC. Hamilton kampioen.
_Pe_ zei: WTF.... Gefubbelden mogen niet inhalen ???? De FIA verandert de regels on the go. Dit snap ik niet.. Klik om te vergroten... da's in het voordeel van Verstappen. Als ze dat wél doen, wordt de SC nog een ronde verlengd, maw: finish onder SC. Hamilton kampioen.
Tanuki_ Crew Member 12 december 2021 #4.791 RB moet toch weer persoonlijk oppakken.. 't Is ofwel niet racen ofwel zo
G Gines Active member 12 december 2021 #4.793 marcel zei: da's in het voordeel van Verstappen. Als ze dat wél doen, wordt de SC nog een ronde verlengd, maw: finish onder SC. Hamilton kampioen. Klik om te vergroten... Niet als er maar 1 rondz gereden mag worden...
marcel zei: da's in het voordeel van Verstappen. Als ze dat wél doen, wordt de SC nog een ronde verlengd, maw: finish onder SC. Hamilton kampioen. Klik om te vergroten... Niet als er maar 1 rondz gereden mag worden...
D Deleted member 14 Guest 12 december 2021 #4.796 Leclerc zei: is binnen voor HAM Klik om te vergroten... Nee, hoor voor max
Leclerc Well-known member Crowdfunder FE 12 december 2021 #4.798 Toto zijn hoofdtelefoon heeft het net overleefd deze keer.