FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
FIA spreekt Verstappen vrij!
Waar staat dit nieuws? Max is reeds voor alles vrijgesproken of deels? Maar zowiezo: NO Big surprise. Nu gaat Toto naar het TAS zeker? (Het maakt niet uit dat ze die zaak waarschijnlijk ook gaan verliezen, maar ze gaan dit volgens mij wel doen)

Waar staat dit nieuws? Max is reeds voor alles vrijgesproken of deels? Maar zowiezo: NO Big surprise. Nu gaat Toto naar het TAS zeker? (Het maakt niet uit dat ze die zaak waarschijnlijk ook gaan verliezen, maar ze gaan dit volgens mij wel doen)

FIA komt om +- 19u30 met uitspraak .
Mja wat uitspraak ook mag zijn , gaat wel team in beroep gaan en dan duurt het nog wel even. Dan komt het voor de court of appeal ... Lewis was al niet aanwezig op persconferentie en heeft alles afgelast tot er uitspraak is . Triestig op deze manieren dit seizoen . Hopelijk volgend jaar beter . Geen inmenging van teams die rechtstreeks bij FIA beginnen janken via radio etc ....

Zal sowieso niet eindigen bij deze avond.
Een van de twee gaat sowieso in beroep tegen gelijk welke beslissing FIA hier maakt.

Door maar een aantal wagens door te laten creëren ze trouwens ook een situatie waar Verstappen nog Hamilton kan aanvallen, maar Sainz geen kans krijgt om Verstappen aan te vallen. Te zot wat die Masi allemaal verprutst.

DECISION: Protest dismissed regarding overtaking behind the Safety Car
One of the protests of Mercedes is dismissed. That is the one which accused Max Verstappen overtaking Lewis Hamilton under Safety Car (Art. 48.8). But second protest still pending.

Ja, dat is zo. Net zoals er zo nog 2 rond rijden he... Ik denk dat we qua nationaliteit zowat de hoogste kans hadden om een WK te hebben!

Moest hij nu door gesukkel in de eerste rond er uit gelegen hebben, dan was hij ongetwijfeld een Nederlander.
Maar die hebben hier nooit gewoond en spreken de taal ook niet.
Verstappen is hier geboren en getogen. (heeft die ooit in Nederland gewoond?). Ja het is een kart-Genkie!

Verstappen spreekt Vlaams en is hier geboren en getogen. (heeft die ooit in Nederland gewoond?). Ja het is een kart-Genkie!
Waarschijnlijk na de scheiding van zijn ouders .
Maar dan nog , slimme keuze voor Nederland te kiezen . Zeker qua naam/faam/merchandise .

En in alle eerlijkheid moest hij voor Belgie uitkomen , dan zoude er niet zo veel Belgen overal zitten kijken . En wij zijn top om onze eigen sporters af te kraken . :D

Waarschijnlijk na de scheiding van zijn ouders .
Maar dan nog , slimme keuze voor Nederland te kiezen . Zeker qua naam/faam/merchandise .

En in alle eerlijkheid moest hij voor Belgie uitkomen , dan zoude er niet zo veel Belgen overal zitten kijken . En wij zijn top om onze eigen sporters af te kraken . :D
Volgens mij woonde hij dan nog altijd in België, Jos woont in Maaseik toch?

Een van de twee gaat sowieso in beroep tegen gelijk welke beslissing FIA hier maakt.
Ik denk het ook. Indien de FIA in gaat op de eis van Mercedes gaat Red Bull in beroep. Indien niet gaat Mercedes in beroep. Spijtige zaak. En dit enkel te danken aan de incompetentie van Michael Masi. Kunnen ze die idioot niet gewoon levenslang schorsen ?

Door maar een aantal wagens door te laten creëren ze trouwens ook een situatie waar Verstappen nog Hamilton kan aanvallen, maar Sainz geen kans krijgt om Verstappen aan te vallen. Te zot wat die Masi allemaal verprutst.
Lol, goed opgemerkt. Dat maakt het gewoon nog een debielere beslissing. :laugh: Hoe verantwoord je dat eigenlijk?

amai maar goed dat ik mijn neutrale mening vooraf heb neergeschreven hier want fuck me, dit was een rollercoaster van een rit.
Content voor Max, groots van Hamilton in zijn verlies achteraf. De man heeft alles goed gedaan wat hij maar kon vandaag. Mooi gedaan wel.

Letterlijk een "is that glock" gevoel opgemerkt bij Latifi in de muur.

Race director (die naam is wel boenk erop 😅 ) en stewards zijn wel een grap, die mogen ze volgend jaar buiten gooien en een nieuwe serieuze groep erin steken. Want dit was next level losse pols verzinnerij! :sneaky:

Verstappen is hier geboren en getogen. (heeft die ooit in Nederland gewoond?). Ja het is een kart-Genkie!
Verstappen heeft hier in België gewoond, school gelopen, leren karten maar heeft uit voor Nederland gekozen omdat hij zich op en top Nederlander voelt. Maar om eerlijk te zijn is dat natuurlijk om financiële overwegingen. In België gaat hij nooit bedrijven vinden zo zot om miljoenen te sponsoren zoals Jumbo dat doet. In België gaat hij nooit een meute fans achter zich krijgen die hem overal volgen en die daarbij ook nog eens zot genoeg zijn om genoeg merchandise spullen te kopen. Was de situatie omgekeerd en zou hij in België al die sponsoren en fans kunnen vinden dan had hij zich nog zo Nederlands mogen voelen als wat, dan had hij nog blindelings voor België gekozen.

Voor mij is Norris nog de meest Belgische van de drie. Al 2 jaar rijdt die in spa met een helm met Belgisch zij het meer Vlaams tintje.

niet meer volgens mij. Ik weet waar hij woonde maar hij woont er nu in elk geval niet meer.
In het nieuws zei Sophie Kumpen (zijn moeder) dat 'm tot zijn 16de in Maaseik heeft gewoond. Daarna bij zijn vader wsl in NL. Maar toen was 'm al half de wereld aan het rondreizen want hij zat toen al bij STR.
Heeft nu wsl wel een domicil in Monaco ook zeker. En tegenwoordig bij zijn vriendinneke wsl. Denk niet dat ie nog veel in NL/BE vertoeft

In het nieuws zei Sophie Kumpen (zijn moeder) dat 'm tot zijn 16de in Maaseik heeft gewoond. Daarna bij zijn vader wsl in NL. Maar toen was 'm al half de wereld aan het rondreizen want hij zat toen al bij STR.
Heeft nu wsl wel een domicil in Monaco ook zeker. En tegenwoordig bij zijn vriendinneke wsl. Denk niet dat ie nog veel in NL/BE vertoeft
Monaco sinds 2015 idd

Allez, het is beslist, Max blijft WK. Logisch ook want de FIA kon zich niet nog belachelijker maken door nog eens terug te komen op hun rare kronkels.

Ik ga weer geruime tijd niet kijken naar dit debacle van een sport. Al goed dat het achter een Paywall zit voor de zelfbescherming😅.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan