Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is wel echt komisch bij Haas: een Amerikaans team met een Russische en Duitse rijder én dan nog eens een livery die eigenlijk gewoon een en al Rusland is
Haas opted not to spend its development tokens when designing its latest F1 car as the team believes it would be “pointless” to invest in 2021
the-race.com
Haas geeft het seizoen nu al op. Volgend jaar in handen van vader Mazepin?
Kans lijkt me ook groot dat Williams niet langer het traagste team is dit jaar. Vraag me af wat de impact op Mick zijn carrière gaat zijn. Een heel seizoen in P19 is nu niet meteen reclame voor je kunnen.
Denk dat het voor Mick allemaal wel meevalt, kan ie onder de radar leren zoals Russell dat in zijn eerste seizoen ook heeft moeten doen. En ferrari gaat em sws wel in hun team hebben mits ie natuurlijk effectief goed kan racen. Wat Haas betreft gaan ze mss volgend jaar idd al volledig Russisch worden en heeft Gene Haas het afgebold.
Having announced back in February an intention to fill the vacant spot on the 2021 F1 calendar with a race in Portugal, Formula 1 has today formally confirmed Portimao will host the Heineken Formula 1 Portuguese Grand Prix on May 2 - round 3 of a record-breaking 23-race championship.
Livery's vallen allemaal wel mee.
Behalve Haas. En die ziet er gewoon ook traag uit met z'n brede neus.
Maar Ferrari zal die neus ook nog wel hebben veronderstel ik.
Formula 1 is launching an updated version of their OTT subscription video platform for 2021, with new and improved features available to more fans on more platforms than ever before.
Is er op F1TV nu ook eindelijk engelse commentaar beschikbaar ? (zonder te moeten foefelen? )
Zoja, dan ga ik mij het dit jaar eindelijk eens aanschaffen. Via Google Play proberen, want credit card heb ik nog steeds niet (en wil ik ook niet)