FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Het platform van F1 TV, de officiële streamingdienst voor het kijken naar Formule 1-races, krijgt een update zodat de races in 1080p en met 50 beelden per seconde zijn te bekijken. Voorheen ging dat niet verder dan 1080p en 25fps. Ook komt er ondersteuning voor het casten naar televisies.

Code voor 25% korting:

Wel weer een nieuwe account maken zoals elk jaar.. mogelijk zou er nog een code komen met meer korting.

Wel weer een nieuwe account maken zoals elk jaar.. mogelijk zou er nog een code komen met meer korting.

Gisteren voor het eerst account aangemaakt na jaren via andere kanalen gestreamd te hebben (met alle frustraties die daarbij horen).
Zou wel zuur zijn moesten ze met nog een hogere korting komen. Zou omgekeerd moeten zijn begot.

Het platform van F1 TV, de officiële streamingdienst voor het kijken naar Formule 1-races, krijgt een update zodat de races in 1080p en met 50 beelden per seconde zijn te bekijken. Voorheen ging dat niet verder dan 1080p en 25fps. Ook komt er ondersteuning voor het casten naar televisies.

Code voor 25% korting:

Maar allez, hebben die nu nog altijd niet door dat hun "full list of available F1 territories" pagina gewoon niet werkt/weg is? Die linkt naar iets helemaal anders.
Ik weet niet of er nog een code met meer korting zal komen, want normaal loopt de earlybird exact in deze week (= week die naar de winter testing toeloopt) en daarna niet meer. Dus ik denk dat het dit wel zal zijn...

Ligt het overigens aan mij dat ik niet zie hoe deze te activeren? Is me totaal niet duidelijk wat te doen.

Maar allez, hebben die nu nog altijd niet door dat hun "full list of available F1 territories" pagina gewoon niet werkt/weg is? Die linkt naar iets helemaal anders.
Ik weet niet of er nog een code met meer korting zal komen, want normaal loopt de earlybird exact in deze week (= week die naar de winter testing toeloopt) en daarna niet meer. Dus ik denk dat het dit wel zal zijn...

Ligt het overigens aan mij dat ik niet zie hoe deze te activeren? Is me totaal niet duidelijk wat te doen.

Code F1TV25 gebruiken zegt iemand in die tweakers thread. Je zal er wel een nieuwe account voor moeten aanmaken vermoed ik.
Voor de zekerheid ook eens F1TV50 en F1TV75 proberen maar die fout van 2 jaar geleden zullen ze niet nog eens maken denk ik :)
Ik wacht nog even tot 14 maart (laatste dag dat de code geldig is).

Code F1TV25 gebruiken zegt iemand in die tweakers thread. Je zal er wel een nieuwe account voor moeten aanmaken vermoed ik.

Inderdaad, dat zou dan de code zijn. Jammer dat het enkel voor nieuwe subscribers is.

Doordat mijn subscription verlengd is door corona vorig jaar is mijn subscription geldig tot 20 mei en heeft het voor mij weinig zin dat ik nu al inteken met een nieuwe account. Ik ga dus gewoon 6 keer een maand nemen en dan heb ik ook het hele seizoen.

De nieuwe Ferrari SF21 ! Maar tis wel nogal lelijk :') Laten we hopen dat een lelijke auto dan wel heel snel is.

p371n22zp6m61.png

8A0pGg5.png

Laatst bewerkt:
Die livery/wagen wordt lelijker met de jaren. Doet mij wat denken aan de lokale Toyota Celica tuner met 300 stickers op zijn wagen.

Code voor 25% korting:

ik heb gwn die code gebruikt en geen nieuw account moeten maken
maar ik had wel niks meer lopen, had vorig jaar 4maanden geabonneerd en dan elke keer maandelijks betaald

over de ferrari livery: ik vond van die van de 1000th anniversary in da donker rood wel héél mooi

Ik had voor de lol in Photshop zelf een design gemaakt van de Ferrari (gewoon om wat te prutsen en te oefenen), moet zeggen dat ik mijn eigen creatie toch echt beter vind dan hetgeen Ferrari de wereld heeft ingestuurd.... Die overgang achteraan is te trouwens net iets te opvallend ook... had wat gespreider gemogen en dat archilelijke groene (?!) MW logo is al helemaal drama...

Mijn eigen creatie btw (beetje reclame maken, of net niet :unsure: )

zagjXuJ.jpg

Laatst bewerkt:
Ze hebben hun neus wel serieus aangepast. Hopelijk levert het iets op. Maar ik verwacht toch een sterk Mclaren en Alpine.

Nuja het groene MW logo gaan we weinig zien want ja, in veel landen verboden. Dat het groen is is gewoon omdat er veel over gepraat zou worden.

Ik had voor de lol in Photshop zelf een design gemaakt van de Ferrari (gewoon om wat te prutsen en te oefenen), moet zeggen dat ik mijn eigen creatie toch echt beter vind dan hetgeen Ferrari de wereld heeft ingestuurd.... Die overgang achteraan is te trouwens net iets te opvallend ook... had wat gespreider gemogen en dat archilelijke groene (?!) MW logo is al helemaal drama...

Mijn eigen creatie btw (beetje reclame maken, of net niet :unsure: )

zagjXuJ.jpg
Zeker beter.
Maar uw Shell en UPS logo's volgen de vorm van de auto niet.

Het kaspersky logo dat zie je ook dat het niet 'klopt'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan