FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Hoe switchte naar David Coulthard? Engelse commentaar zoals een Martin Brundle voelde toch aan dat die meer pro Hamilton zijn. Ik heb toch graag dat er objectief verslaggegeven wordt door presentators.
Das F1TV live geloof ik. Ik ben daar al 2 jaar naar overschakeld want Skysports vond ik toch wel altijd pro Hamilton overkomen en anti Verstappen. Bij F1TV live vind ik het objectiever.

Geen idee hoe dat komt, maar ik heb altijd de F1TV stream standaard in mijn F1TV apps en op de ShieldTV. Misschien omdat mijn devices in het Engels staan.

Ik volg het allemaal wat zijdelings,maar wat is er gebeurd met Alonso en zijn team?
In begin van seizoen elke keer podium, maar laatste tijd precies wat minder ?

Aston Martin lijkt een heel goed startpakket gehad te hebben, maar itt de concurrentie loopt de verdere ontwikkeling veel moeilijker.

Geen idee hoe dat komt, maar ik heb altijd de F1TV stream standaard in mijn F1TV apps en op de ShieldTV. Misschien omdat mijn devices in het Engels staan.
Dat is idd de reden. Was bij mij ook sinds ik een nieuw toestel gebruik, in 't Engels, en het beviel mij wel. Alex Jacques is echt een deftige commentator.

De Aston Martin was gewoon een Red Bull kopie (Aston Martin had een red bull engineer weggekaapt)

Kopieren is 1 ding maar verder ontwikkelen 😬

Vraag me dan af is dat probleem niet opgemerkt tijdens sprintrace?

Ik dacht da ge na kwalificaties nimmer aan de wagen mag sleutelen.

image.png

Die foto is al debunked als fake news. Die van max is genomen bij een out-lap, een niet race/pushlap.

Aston Martin lijkt een heel goed startpakket gehad te hebben, maar itt de concurrentie loopt de verdere ontwikkeling veel moeilijker.
De upgrade waar Stroll mee vertrokken is uit de pits lijkt het wel goed te doen. Als zelfs hij hem tot in de punten heeft gekregen...

Uiteindelijk wel een interessant race dankzij de verschillende strategies.

Ook heel blij voor Yuki!

Ferrari heeft geen idee waarom ze plots zo snel waren. Ze zullen vandaag wel weer gewoon terugvallen.
Of ja, moeilijk te voorspellen, als ze het zelf al niet weten :unsure:

Sterk van Ricciardo. Had ik er niet van van verwacht. Yuki had hem sowieso niet kunnen verslaan.
Norris had precies een probleem? Lang gewacht om een tijd te rijden en dan loopt er in z'n enige lap nog iets mis ook. Vreemd.

Albon (jammer genoeg) terecht bestraft. Al denk ik wel dat de mannen van F1tv z'n kansen wat aan het overschatten waren.
De Williams leek niet uitzonderlijk snel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan