Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met het herstel van Stroll? Komt voor hem de gp van Japan in gedrang?
) voor de verandering heel sterk doorheen heel de race. En zowel vooraan als in het middenveld een aantal mooie duels. Ook dat moment dat Alonso, Ocon en Perez duelleren.Goh, 'k weetnie. Russel zat al van in't begin zichzelf op te jagen om voor die win te gaan. Ik denk echt dat hij veel meer bezig was met Lando recht voor hem in het vizier dan z'n teammaat achter hem die laatste rondes. Maar idd wel zeer pijnlijk die crash.Wegens tijdsgebrek laat ik mij vaak adviseren om de race in 30min te zien als het eerder saai/niet de moeite is door iemand die alles wel uitkijkt. Sinds lang nog eens volledig race op zondag uitgekeken. Geen specifieke fan ofzo, maar toen russell daar in lap 62 in een van de laatste bochten in de muur ging, voelde ik toch wel echt mee. Moet echt zwaar sucken.
Snap ook niet goed dat Mercedes daar niet iets specifiek van zegt tegen Hamilton. moet daarom geen team order zijn, maar wel gewoon duidelijkheid over hoe ze tegenover elkaar moeten/mogen gedragen. Nu lijkt dat toch sterk dat die russell zwaar opgejaagd is door Hamilton en daar dan ook nog eens tijd mee verliest om telkens te verdedigen + concentratieverlies. Nuja heel het spel begon eigenlijk al bij lap 1 toen Hamilton van de baan ging en positie al dan niet moest teruggeven.
Ik dacht net hetzelfde. Op het moment dat Russell Norris begon op te jagen, kwam plots Hamilton daar heel dicht achter rijden, waardoor Russel ongeveer een halve ronde heeft moeten verdedigen tegen Hamilton, en het uiteindelijk nog een halve ronde duurde tegen dat hij weer aansluiting had met Norris. Russel heeft dus een ronde verloren doordat hij plots rekening moest houden met Hamilton. Heeft Hamilton toen een radio call gekregen, of zou hij zelf hebben ingezien dat ie toch niet voorbij Russell ging geraken zonder teamorders (en dus zo enkel maar ervoor ging zorgen dat ze Norris niet meer konden aanvallen)?Wegens tijdsgebrek laat ik mij vaak adviseren om de race in 30min te zien als het eerder saai/niet de moeite is door iemand die alles wel uitkijkt. Sinds lang nog eens volledig race op zondag uitgekeken. Geen specifieke fan ofzo, maar toen russell daar in lap 62 in een van de laatste bochten in de muur ging, voelde ik toch wel echt mee. Moet echt zwaar sucken.
Snap ook niet goed dat Mercedes daar niet iets specifiek van zegt tegen Hamilton. moet daarom geen team order zijn, maar wel gewoon duidelijkheid over hoe ze tegenover elkaar moeten/mogen gedragen. Nu lijkt dat toch sterk dat die russell zwaar opgejaagd is door Hamilton en daar dan ook nog eens tijd mee verliest om telkens te verdedigen + concentratieverlies. Nuja heel het spel begon eigenlijk al bij lap 1 toen Hamilton van de baan ging en positie al dan niet moest teruggeven.
Deze week is hierover een filmpje verschenen op het F1 kanaal:Ik ken niet veel van de regels van f1 maar ze kunnen dus de regels omtrent bepaalde onderdelen veranderen midden in het seizoen? Lijkt me totaal oneerlijk als uw auto gebouwd is rond dat onderdeel bv?
Edit: ik denk sws dat Verstappen volgende race weer p1 staat hoor, dit circuit ligt de red bull auto gewoon niet
Echt een topper in wording, goeie mentaliteit. Lijkt mij ook goed omringd door mensen als Webber.Piastri zoals altijd streng voor zichzelf. Meteen weer bezig over waar hij beter kon.
You're P2 mate!
De AT heeft duidelijk goeie upgrades gekregen.Heb toch al enige tijd de indruk dat die er meer zit omwille van zijn nationaliteit. Ik zou zelfs niet verbaasd zijn dat Liberty Williams daarvoor nog ergens een extraatje voor betaald gezien de expansiedrang.Week na week bewijst Sargeant dat ie hier niks te zoeken heeft.
Dat was vanaf dag 1 duidelijk. F1 is aan een grote uitbreiding bezig in de VS, dus een Amerikaanse piloot is een vereiste.Heb toch al enige tijd de indruk dat die er meer zit omwille van zijn nationaliteit. Ik zou zelfs niet verbaasd zijn dat Liberty Williams daarvoor nog ergens een extraatje voor betaald gezien de expansiedrang.
Ik ben hem lang blijven verdedigen omdat ik denk dat er wel iets in zit, maar ik zou het nu ook wel begrijpen moesten ze hem vervangen.Week na week bewijst Sargeant dat ie hier niks te zoeken heeft.
Die zijn beiden bevestigd voor de Quali dus ja.Zou mss een goede optie zijn om Lawson een jaartje uit te lenen aan Williams, en dus naast Albon te zetten.
Ben relatief zeker dat volgend jaar Tsunoda en Ric bij Alpha Tauri/Hugo Boss zullen zitten
Veel betere Amerikanen zijn er niet. Crawford moet nog even rijpen. En iemand als Horta halen uit IndyCar zal denk ik niet mogelijk zijn ivm voldoende punten voor de superlicense? Veel anders dan Sargeant er zetten zit er niet in.Dat was vanaf dag 1 duidelijk. F1 is aan een grote uitbreiding bezig in de VS, dus een Amerikaanse piloot is een vereiste.
Maar ik vrees dat ze toch naar een andere Amerikaanse racepiloot op zoek moeten.