FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Gerucht: maximum 18 rondes gaan ze vandaag per setje banden mogen rijden, dus het wordt minstens een 3-stopper.

Wat een klucht.
ondertussen ook officiëel:

Daarom wou Hamilton Bottas houden. :D
Die ging wel remmen zodat Lewis gewoon vooruit kon.

Dwaze move van Hamilton imo.

Perez is toch gewoon over en out? Tenzij hij een mentale reset heeft voor 2024 ... Die rijdt precies met een backmarker ipv Red Bull.

Perez is toch gewoon over en out? Tenzij hij een mentale reset heeft voor 2024 ... Die rijdt precies met een backmarker ipv Red Bull.
Klopt, nu kan je nog zeggen dat de auto rond Max gebouwd is, race na race zo povere resultaten neerzetten, dat kan gewoon niet. Die gaat in de winter gewisseld worden, kan niet anders.

Perez was weer schandalig vandaag. Heeft al dubbel zoveel slechte races gehad als Gasly en Albon opgeteld.

Nogal boring race imo, vreemd met zoveel pitstops.
Rijders wel allemaal alles moeten geven in die hitte.
Piastri moest erbij gaan liggen :lol:

Sargeant definitief gewogen en te licht bevonden.
Als je dat zo leest, was het toch borderline voor velen.

Ocon heeft zitten kotsen.
Sargeant had blijkbaar al griepverschijnselen voor de race.
Albon naar het medisch centrum.
Magnussen braakneigingen.
Stroll zei dat hij het gevoel had dat hij bewusteloos ging worden.
Alonso maakte ongewone foutjes die hij normaal niet doet.
Leclerc begon wazig te zien.

Ocon kwam dat idd vertellen in de post-race show. Had ik nog nooit gehoord. Hij kon er zelfs nog mee lachen.

Ook Leclerc zei dat hij van de anderen hun gezicht kon aflezen dat ze er compleet door zaten.

Je zag het al aan de presentatoren, die stonden zich kapot te zweten voor de start.

Heel vreemde en verwarrende race om te volgen vond ik. Ja veel inhaalmanevoures, maar ik wist nooit om welke 'netto' plek het echt ging door de vele pitstops en gigantisch verschil in grip tussen relatief nieuw en paar rondjes oudere banden. \

Losail vind ik een circuit dat wel tof is om te zien vanuit de cockpit, paar heel leuke bochtencombinaties waar ze door vlammen, maar er komt wel nooit een eind aan precies doordat het alleen maar snelle bochten zijn.

Ik vind het toch verre van leuk circuit,zelfs niet voor MotoGP.

Het is precies of ze dertig keer dezelfde bocht nemen.

Dan vind ik Ab Dhabi, Bahrein en Saudi-Arabië leuker.

Het was idd een interessante race. Maar ik heb toch het minst aantrekkelijke circuit gezien van de kalender. Zo rap mogelijk afvoeren die zandbakrace imo

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan