Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind de sprint races over het algemeen veel leuker dan de hoofdrace. het pak zit meestal veel dichter op elkaar van begin tot eind en er is veel meer actie.
Misschien omdat ze niet verplicht moeten pitten en dus echt de banden constant tot het uiterste kunnen pushen.
Ik ga akkoord dat we een aantal mooie dingen gezien hebben deze sprint. Maar da's toch allemaal eerder de verdienste van de piloten, niet van het format.
Ik blijf erbij dat het allemaal nergens om gaat. 't Is als naar een vriendschappelijke match voetbal kijken. Kunnen er mooie acties gebeuren? Zeker. Gaat het ergens om, en heb je als kijker als gevolg een gevoel van extra spanning? Nope.
En zoals al eerder gezegd, en hoe veel fans er ook over denken: het neemt teveel weg van de échte GP. De geleidelijke opbouw naar het main event wordt helemaal verstoord. En de quali die naar vrijdag verschuift is, vind ik nog 1 van de rottigste gevolgen.
Zo dacht ik er in 't begin al over, en een paar leuke duels tijdens een sprint gaan me niet van gedacht doen veranderen.
Ik vind Button een toffe gast, en heb respect voor hem, maar z'n sarcastische tweet vind ik belachelijk:
Ik vind de sprint races over het algemeen veel leuker dan de hoofdrace. het pak zit meestal veel dichter op elkaar van begin tot eind en er is veel meer actie.
Misschien omdat ze niet verplicht moeten pitten en dus echt de banden constant tot het uiterste kunnen pushen.
Mooie race van Verstappen ook weer, alles onder controle. Wat een seizoen, er komt niemand aan te pas.
Geweldige wedstrijd van Alonso, kampioenen komen altijd bovendrijven in zo'n omstandigheden.
Maar dit is nu al de tweede race op rij waar tijdens de laatste ronde nog een spannend duel gaande is en ze tóch de camera's richten op Max en co die over de finish rijden.. Nu hebben we nog het laatste deel van het duel kunnen zien maar in Mexico niets meer van Ricciardo en Russel. Zelfs geen mini schermpje of niets. Mag echt wel verbetering in komen.