FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar als die verhoudingen wel echt kloppen gaat Perez een probleem hebben dit jaar. Geen gemakkelijke tweede plaatsen meer. Zou Red Bull hem dan buitengooien, of vindt de Verstappen clan het prima dat daar niemand van het niveau Leclerc naast rijdt?
Als je Albon mag geloven is de dev van de wagen zo dat naarmate het seizoen vordert, de wagen gevoeliger en nerveuzer wordt omdat Max daar mee om kan en meer en meer uit de wagen kan halen. Maar mindere goden verliezen dan net meer en meer voeling/vertrouwen met de wagen. Als dit resultaat representabel is dan zal Perez heel snel uit de boot vallen. Maar ik denk sowieso dat niemand verwacht had om Perez in 2025 nog in een RB te zien zitten, ook nite voor deze kwali.

gewoon tellen: 1 komt voor 2 en 3.

Maar als die verhoudingen wel echt kloppen gaat Perez een probleem hebben dit jaar. Geen gemakkelijke tweede plaatsen meer. Zou Red Bull hem dan buitengooien, of vindt de Verstappen clan het prima dat daar niemand van het niveau Leclerc naast rijdt?
maar wil je als Verstappen dat iemand van het niveau Leclerc naast u rijdt?
kijk naar vergelijkbare situaties in de sport:
Schumacher - Barrichello
Hamilton - Bottas
Alonso - Trulli
Hakkinen - Coulthard

en aan de andere kant:
Prost - Senna
Hamilton - Rosberg
Hamilton - Alonso

(of niet in titelstrijd)
Verstappen - Ricciardo
Vettel - Leclerc

als teammates op een gelijk niveau voor een titel strijden, komt er vaak ambras van
ge moet iemand naast u hebben die goed genoeg is, maar u zelf niet bedreigt.

Laatst bewerkt:
Na 1 ronde al +1 seconde afstand. Seizoen quasi voorbij.

Verstappen is waanzin maar vooral Newey is toch volledig buiten categorie

Na 1 ronde al +1 seconde afstand. Seizoen quasi voorbij.

Verstappen is waanzin maar vooral Newey is toch volledig buiten categorie
Is het ook niet de combinatie? Tis niet dat Perez ook iedereen wegblaast

Tuurlijk is het combinatie van rijder en wagen. Maar Perez is er toch een aantal voorbijgeraakt ook. Rijdt nu vrij makkelijk 2e. Voor mij toch het teken dat de wagen hier in Bahrein toch veruit de sterkste is, zeker in race pace. Ik hoop dat het zo niet elke race zal zijn. Bij Red Bull hebben ze tot gisterenavond met een serieuze zak zand rondgereden.

Grensoverschrijdend gedrag zeker en vast, maar ik weet het niet, ik kan dat texting gedrag niet meteen op Horner plakken. En dat bedoel ik dan los van de inhoud, want ik zou 100% geloven dat ie naast de pot pist.
Minstens de helft van heel rijke mensen (niet alleen de mannen) pissen naar mijn mening wel eens naast de pot. De kunst is om niet gepakt te worden zeker? Hoeveel rijke mensen zijn na 40 jaar nog steeds samen met dezelfde partner? 10%? Meer zal het niet zijn als ik even ad random wikipedia bekijk.

Dat is gewoon typisch de mensheid. Men is eigenlijk puur natuur niet gemaakt om altijd samen te blijven met 1 persoon. Als je dan ook nog eens rijk bent en je de vrouwen en / of mannen bijna met wegtrekken van u. Dan moet je al erg sterk in uw schoenen staan om op een slecht moment in uw huwelijks eens niet .. ik bedoel 1 + 1 = 2.

Maar ik zou tegen Horner zeggen: Doe het boetekleed aan want het gras is meestal niet groener aan de andere zijde. En een nieuw groen blaadje wordt na een tijdje ook 'dor'. Gebruik uw verstand ipv ..

Als die screenshots die nu gelekt worden 'echt' zijn dan zie ik toch amper een probleem? Behalve dat hij het thuis wel mag gaan uitleggen.

Ziet er imo fake uit.
Er is inderdaad nog niks bewezen.

+22s ... Het begint wel een beetje belachelijk te worden nu. Wat heb je in hemelsnaam aan zo'n race.

Zeker en vast, dit is zoals Brawn/Schumacher. Één van de beste (en zoniet dé beste) drivers in een complete raket.

Hier valt niets aan te doen. Verstappen rijdt op zijn dooie gemak zijn maatje op 20 sec. Die heeft dus geen enkele keer de hamer moeten bovenhalen. Dat is een marge waarvan je helaas moet zeggen : op élk type circuit doen ze mee voor de eerste plaats en vermoedelijk zonder tegenstand telkens.

Je zou al een key element op die wagen moeten vinden dat illegaal is om de kaarten anders te leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan