FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De Aston Martin en de Mercedes vind ik tot nu toe het meest gewijzigd. McLaren laat nog niet in de kaarten kijken.
Ferrari heeft een optisch lage engine cover, wel interessante wijzigingen toch in de ontwerpen dit seizoen.

Ik ben echt benieuwd of McLaren aan het sandbaggen is of dat ze echt weer half werk hebben afgeleverd.

Zo, RBR was de laatste

#DatumTeamChassisFoto's
#12024-02-02HaasVF-24Foto 1 - 2
#22024-02-05SauberC44Foto 1 - 2
#32024-02-05WilliamsFW46Foto 1 - 2
#42024-02-07AlpineA524Foto 1 - 2
#52024-02-08Visa Cash App RBVCARB 01Foto 1 - 2
#62024-02-12Aston MartinAMR24Foto 1 - 2
#72024-02-13FerrariSF-24Foto 1 - 2
#82024-02-14MercedesF1 W15Foto 1 - 2
#92024-02-14McLarenMCL38Foto 1 - 2
#102024-02-15Red BullRB20Foto 1 - 2

Volgende week woensdag/donderdag/vrijdag wintertests in Bahrein! :)

Ik vind het fascinerend, Veel teams kopiëren red bull nu, en RedBull gaat ideeën pikken bij Mercedes afgedankte design :D
Precies alsof ze een statement willen maken van "jullie design was OK, als ge de skills hebt om het op punt te krijgen".

Toch ook mooi om te zien dat RedBull ook niet gewoon blijft evolueren aan hun design, aangezien ze toch al mijlen voorsprong hadden, maar dat ze durven grotere aanpassingen te doen.

Van Ferrari weet ik het dit jaar echt niet. De auto is veel veranderd, maar blijven wel aan sommige dingen vasthangen waar ze van zeggen dat het de moeilijke weg is, zoals die suspension. Ach ja! Nog maar enkele weken voor het opnieuw begint!

Het net rond Horner lijkt te sluiten.

Het hele interne onderzoek loopt verdacht raar en moeizaam
F1-Insider.com has learned that there is a power vacuum in the group. The 51 percent shareholders from Thailand stand behind Horner and refuse to suspend or even dismiss him. In Austria, people are therefore angry and disappointed. Confidants of 49% owner Mark Mateschitz, son and heir of company founder Dietrich Mateschitz, who died in October 2022, even fear that "Horner-Gate" could become a crucial test for the entire multi-billion-euro beverage group. This is also due to the internal investigation carried out last Friday by a seemingly independent lawyer for Red Bull. Apparently because the lawyer was appointed by the Thais. He questioned Horner and the employee, among others, for eight hours and was then supposed to submit a final report. However, this never arrived at Red Bull headquarters in Austria. The good man preferred to go on vacation first. He could not be reached by telephone, which is why Red Bull only speaks of a "deliberate disappearance".

Dan is er nog het feit dat Horners advocaten 650k pond als minnelijke schikking voorstellen. Da's ook niet weinig geld. Maar het is wel zwijggeld.

En dan wilt Ford ook even duidelijk stellen dat ze niet met een sexoffender willen hebben :

Ik vind het fascinerend, Veel teams kopiëren red bull nu, en RedBull gaat ideeën pikken bij Mercedes afgedankte design :D
Precies alsof ze een statement willen maken van "jullie design was OK, als ge de skills hebt om het op punt te krijgen".

Toch ook mooi om te zien dat RedBull ook niet gewoon blijft evolueren aan hun design, aangezien ze toch al mijlen voorsprong hadden, maar dat ze durven grotere aanpassingen te doen.
Ik vind die RedBull ook wel zwaar indrukwekkend.... Wat een wijzigingen allemaal.

Ik vrees ook dat die gigantisch snel gaat zijn.

De wintertest is niet in het weekend, maar begint morgen al, dus woe-do-vr
En de eerste 2 races zijn op zaterdag, niet op zondag, door de ramadan.

1708502454600.png

Amai, hoe krijgen die voldoende koeling binnen? :)

Je kunt nog altijd je F1TV abbo stopzetten.

Kreeg vorige week mail aan dat wij ook niet aan een prijsstijging ontkomen van 10€.
Die 10€ meer vind ik nog wel zijn prijs waard voor het totaal pakket. Ben al lang content dat ik geen Hollander ben, die zijn serieus gejost. Daar is er een pak meer dan wat inflatie bij zeg, en dan nog het goedkopere jaarabonnement niet meer mogelijk.

Aan de testresultaten te zien is dat abo weggegooid geld. Miljaar, zelfs voor een preseason test beetje ridicuul. Bidden dat Ferrari en Mercedes zwaar sandbaggen.

Aan de testresultaten te zien is dat abo weggegooid geld. Miljaar, zelfs voor een preseason test beetje ridicuul. Bidden dat Ferrari en Mercedes zwaar sandbaggen.

Nog niemand is all out gegaan. De wagens zijn sneller, maar ze zijn nog seconden trager dan de pole tijd. Ja, de baan is nog niet ingerubberd, maar er zit echt nog veel tijd aan te komen hoor.

En het is niet zo dat ze nu dan allemaal op 90% van hun maximum zitten, dus er kan nog veel veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan