Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij op het eerste zicht een prima evolutie. Hopelijk kunnen ze stelselmatig de dimensies verder verkleinen (indien het nog niet genoeg blijkt).FIA heeft de technische reglementen voor 2026 bekend gemaakt.
DRS verdwijnt en wordt vervangen door active Aero.
Wagens worden ook kleiner en lichter

Ferrari was zo slim om gebruikte banden te gebruiken.Wel straf, 1&2 identiek dezelfde tijd!
Vraag me wel af wat met de Ferrari is gebeurd? Kregen ze met dit weer hun auto niet ‘in the window’?
Bij mijn weten nog niet vaak meegemaakt, ik zou niet onmiddellijk kunnen zeggen wanneer de laatste keer was. Kreeg er Jerez '97 vibes van, alhoewel dat nog straffer was.Wel straf, 1&2 identiek dezelfde tijd!
Vraag me wel af wat met de Ferrari is gebeurd? Kregen ze met dit weer hun auto niet ‘in the window’?

Dit jaar al 6x outqualified door Sargeant in een Williams...Hij heeft 19 punten minder na 8 races dan vorig jaar na 8 races. 14 punten daarvan komen door overwinningen vorig jaar die er kwamen door ongeluk van Max (driveshaft issue in SA, SC timing in Baku). De overige 5 punten (en zelfs meer dan dat eigenlijk) kan je gemakkelijk toekennen aan het feit dat de RB19 die eerste 8 races toch wel dominanter was dan de RB20 nu.
Als je die zaken samenneemt, doet hij het dan echt slechter?
Aan de reactie van charles te zien, was het geen bewuste keuze dat ze daar startenFerrari was zo slim om gebruikte banden te gebruiken.
Wat dan nog straffer is, is dat het met een tijd .000 is. Dat gebeurt al niet vaak, laat staan nu 2x voor pole.Wel straf, 1&2 identiek dezelfde tijd!
Amai Russel zijn eerste bocht, toch wat tijd verloren daar.
Verstappen begint vaker fouten te maken nu het niet meer close is. Dan spat de mythe van foutloze robot toch meteen uit elkaar.

Ik weet niet wat hier zo LOL aan is?Lol, rijdt van iedereen waarschijnlijk de beste race. Tenzij misschien Norris, die wat gefnuikt wordt door een jammerlijk getimede SC, maar op het einde dan toch geen dreiging meer kon zijn omdat... ja, Verstappen foutloos een hoog tempo bleef rijden![]()
Eindelijk een keer een spannende race inderdaad! Ik was uitgesteld aan het kijken doe tijdens de race even facebook open en zag al direct de winnaar... Toen was de spanning er wat af.Prachtige race.
Knap van Max. Mercedes ook sterk, afwachten of dat blijft.
Ferrari heel het weekend WTF?
Ik weet niet wat hier zo LOL aan is?
Max had echt de indruk van een foutloze robot te zijn.
Maakt 3 fouten/foutjes de laatste 4 races.
Is ook helemaal niks mis mee. Nu lijkt hij terug wat menselijker zoals de rest van het veld.