Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is idd frappant.Bearman is blijkbaar Ocon ook behoorlijk aan het overklassen? Vorige races niet echt op gelet.
Er is momenteel geen enkele topklasse in de motorsport die slaapverwekkender is dan de F1, and it's not even close.
En vooral niet omdat die foutloos rondreed?eigenlijk absurd om vast te stellen, maar als je ziet hoe Verstappen die pole gepakt heeft, en hoe je hier niemand kon inhalen die op dezelfde strategie zat, heeft hij gewonnen omdat hij 1x 20 meter later remde voor de chicane.
En vooral niet omdat die foutloos rondreed?
Moest McLaren trouwens geen penalty gekregen hebben voor unsafe release bij Norris zijn pitstop? In Monaco had dat er toch altijd tegen gezeten?
Viel me ook al op. Tweestoppers maken de race toch vaak wat leuker. Lijkt met deze banden geen groot probleem te zijn om een éénstopper te doen.Ook weer maar 1 pitstop
Nee.Moest McLaren trouwens geen penalty gekregen hebben voor unsafe release bij Norris zijn pitstop?
Als ge alles moet bestraffen op basis van hoe het in Monaco zou afgelopen zijn, had Verstappen na COTA en Mexico vorig jaar meerdere racebans aan zijn been gehad.En vooral niet omdat die foutloos rondreed?
Moest McLaren trouwens geen penalty gekregen hebben voor unsafe release bij Norris zijn pitstop? In Monaco had dat er toch altijd tegen gezeten?
En vooral niet omdat die foutloos rondreed?
Dit seizoen inderdaad een saaie start.Ik heb dit seizoen een paar motoGP races bekeken. Dat is toch ook wil indrukwekkend boring moet ik zeggen.