Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indycar achtige wheelcovers ?Ja, banden die minder water afvoeren, dus minder grip. 't Is 't één of 't ander![]()
Ik zie Russell daar nog wel geraken. Al is Stroll wel een fantastische race aan het rijden.Stell je voor stroll op p3.

Lach maar, Stroll reed in Istanbul in dezelfde omstandigheden de pôle.Ik zie Russell daar nog wel geraken. Al is Stroll wel een fantastische race aan het rijden.
Ge ziet dat in de regen de beste coureurs komen bovendrijven.![]()
Max kreeg 10 seconden in Spanje om iemand vol te rammen.Inderdaad. Dit soort dingen mogen gewoon niet meer, en terecht imo.
Max kreeg 10 seconden in Spanje om iemand vol te rammen.
Piastri controleert het tempo, wat hij mag, en krijgt 10 seconden.
Max kreeg 10 seconden in Spanje om iemand vol te rammen.
Piastri controleert het tempo, wat hij mag, en krijgt 10 seconden.
Safety car lichten waren uit. Piastri ging van het gas, leek mij niet te remmen.Maar je mag niet erratic remmen onder safety car.
Oh, die voorlaatste zin was geen sarcasme. Ik vind Stroll de enige paydriver die zijn plaats verdient. Geen topper, maar die staat gewoon zijn mannetje tussen de niet-toppers.Lach maar, Stroll reed in Istanbul in dezelfde omstandigheden de pôle.
Safety car lichten waren uit. Piastri ging van het gas, leek mij niet te remmen.
Je mag niet erratic remmen, je mag niet meer da. 10 wagenlengtes met de SC laten...Safety car lichten waren uit. Piastri ging van het gas, leek mij niet te remmen.