FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik geloof er niet in dat hij met deze wagen ineens de beste gaat zijn in de regen. misschien nog punten pakken, maar als ge ziet dat hij 2 extreem trage cool-down laps nodig had voor die laatste run, ziet het er echt slecht uit.

langs de andere kant: gap Norris - Piastri is nu 9 punten. als Piastri morgen wint, is dat 2 punten.
dus "Kampioen is bekend" is idd beetje voorbarig. nog steeds 108 punten te verdienen.

het vreemde is dat Haas sneller is dan Ferrari en racing bulls sneller is dan redbul.
Zijn rijden eigenlijk met de auto's van vorig jaar van ferrari en redbull

Mercedes is idd goed in deze “koude” omstandigheden. Met de juiste strategie geloof ik er ook in.

Antonelli moet er ook gewoon voor gaan in T1. Norris zal toch wijken, want heeft meer te verliezen.

het vreemde is dat Haas sneller is dan Ferrari en racing bulls sneller is dan redbul.
Zijn rijden eigenlijk met de auto's van vorig jaar van ferrari en redbull
Goh, het grootste verschil zal de voorwiel ophanging zijn. Maar de rest..
ze rijden uiteraard niet met de 2024 PU spec, maar met de 2025 PU
en de andere componenten heeft Haas dan ook weer zelf kunnen verder ontwikkelen.. inclusief de voorwiel ophanging

Moest Ferrari nu eens vastgehouden hebben aan hun push-rod suspension waar ze eind 2024 zo hoge ogen mee gooiden.. ipv te switchen naar de pull rod waar ze nu zo'n miserie mee hebben..

Voor Max is het nu wel over, ik zie hem het kampioenschap niet meer winnen. Deze totale off day is echt apart te noemen. Het lijkt wel alsof ze de totale foutieve setup gekozen hebben.
Het moet ook wel gezegd dat Norris de afgelopen weekends uitstekend met de druk omgaat, dat had ik niet meer van hem verwacht. Als hij morgen wint heeft hij uitstekende papieren voor WK winst.
Antonelli en Bearman voor mij de meest indrukwekkende rijders dit weekend, en ook Hadjar is weer serieus bij de les.
De totale achteruitgang van Piastri is opvallend. Wat daarmee gebeurd is sinds de zomerstop... waanzinnig.

Er is vandaag geen ENKELE kans op regen. Ze hebben ondertussen bij RB de hele auto ondersteboven gehaald, zowel Max als Yuki starten van uit de pitlane met allemaal nieuwe onderdelen in.

Daarom dat het juist aan het regenen was. :unsure:

Het weerbericht zei ook dat het juist zonnig ging zijn. You never know. Maar t zal hoogstwaarschijnlijk gewoon een droge race worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan