FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd wel grappig hoe Verstappen zijn sim ervaring ter sprake brengt als hij moet vergelijken met the real deal :D

Kvond deze miniserie van 4 afleveringen (gemaakt door Red Bull Racing) ook wel de moeite om te bekijken. Dit is niet de "average" Misha Charoudin/Jimmy broadbent racer, dit is 1 van de beste in de sim wereld.

Leeftijd moet Hamilton toch echt parten gaan spelen. Ik zie net dat hij vorige maand 40j is geworden. Mss dat het in darts en autosport iets minder van belang is maar toch :')

Net eens ff gegoogled over oudste wereldkampioenen
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/45...oudste-wereldkampioenen-van-de-formule-1.html

Aan de jaartallen te zien waren dit ook wel andere tijden. Wie is eigenlijk de oudste wereldkampioen van de laatste 25 jaar?

Anderszijds, kijk naar Indycar.
Scott Dixon en Will Power zijn 44.

En die doen nog altijd mee voor racewins.

Er is imo wel een immens verschil tussen meedoen voor racewins en elke week op het allerhoogst mogelijk niveau presteren. (Zoals bv in 2021)

Het eerste zie ik Lewis in staat om te doen, het tweede niet.

Maar met een deftige Ferrar is een mix van beide voldoende om WDC/WCC te worden. (Zolang Max geen auto heeft die wekelijks voor de win meedoet)

Laatst bewerkt:
Anderszijds, kijk naar Indycar.
Scott Dixon en Will Power zijn 44.

En die doen nog altijd mee voor racewins.
Ge vergelijkt Indycar met Formule 1. Mijne nonkel was ook de beste op zijn zelfgemaakte kegelbaan, maar die moest ook geen bowlingwedstrijd gaan meedoen. :tongue:

And we are GO!
De nieuwe McLaren heeft z'n eerste meters al gemaakt vandaag. Nieuw sidepod design... ik ben nog niet overtuigd.

mclaren-mcl39.webp

Beginnen met wat gitarenmuziek, had ik niet zien aankomen 🙃
Al meteen boe geroep bij Verstappen, de klasse van de Engelse F1 supporter anno 2025? :eek2:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan