FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mod edit: Account sharing mag niet volgens T&C van F1TV.

Premium F1 tv is 99,99euro en afspelen op 6 apparaten tegelijk.
Zou je dan ook aan account sharing kunnen doen? Iemand interesse? 😁

Laatst bewerkt door een moderator:
McLaren laat meteen goeie vorm zien ja. Verstappen zit toch wat verder, maar nog niets onoverkomelijk. Williams en Racing Bulls verrassend snel. Ferrari laat het wat liggen.
Lawson mssn wel grootste teleurstelling. Stevig afgestraft in q1.

Lawson... Dat was gewoon rotslecht. Die rondes trokken ook gewoon compleet op niks. Denk geen enkele bocht fatsoenlijk genomen. Ik denk dat die RedBull wat het Benneton 94/95/96 syndroom heeft. Heel snel, maar er bestaat maar één mens die ermee kan rijden. Jammer om uw carrière zo in rook te zien op gaan. Komt volgens mij niet goed. Interview na FP's sprak al boekdelen.

Yuki ondertussen P5. Nice.

Antonelli?
Ik hoor daar altijd verhalen over van "het volgende wonderkind", maar heb er eerlijk gezegd nog compleet niks van gezien?

Voor Doohan eigenlijk het omgekeerde. "Ligt binnen 5 races buiten". Gewoon goed gedaan toch?

Bortoleto voor Hulk. Sterk

Hadjar ook gewoon goed.

Hamilton te traag in Q. Maar wel maar 1 plek achter Leclerc. Maar Ferrari toch wel tegenvallend?

Williams. Ik ben helemaal geen fan van Albon. Maar dit was wel ijzersterk. Knap!

Van Max ook geen fan. Maar laat hier wel zien waarom hij met nummer 1 rijdt.

McLaren oppermachtig. En ik denk morgen nog meer. Tenzij Max als 1ste T1 in duikt. En dat zie ik nog wel gebeuren ook.

Mclaren idd heel sterk, met beiden bijna halve seconde voor op de rest.. duidelijk dat de wagen top is.
Max doet het toch ook maar weer, P3 eruithalen. Lawson barslecht.. hopelijk herpakt die wat in de race morgen.
Ferrari, ik had gedacht iets beter te zijn, zo net achter de mclaren, maar tis toch helaas iets verder.
Williams stukken beter dan ik dacht eigenlijk.
Haas... Ocon dead last, bearman kon helaas niet helpen met een kapotte versnellingsbak.

Mclaren heeft duidelijk een goede wagen.
Morgen 50% regen verwacht
Ma lawson srry. Dan was ric nog beter.
Ferrari had ik ook wel beter verwacht
En de willams nice! allebei in de top 10

Ferrari toch wel erg teleurstellend, zelfs achter Tsunoda en Albon.

McLaren te sterk dit jaar? Zou wel jammer zijn als er geen spanning is voor winst.

Leuk wel dat Bulls Racing en Williams sterk lijken.

Grappig. Fini, Vidi, Vici team is nagenoeg identiek aan mijn 1ste team (ViperDTS). Enige verschil is Alonso ipv mijn Tsunoda. Ben blijkbaar ook de enige die McLaren als team gekozen heeft.
Probleem is inderdaad het zeer beperkte budget, maar ja, anders zou het gemakkelijk zijn.

Ferrari toch wel erg teleurstellend, zelfs achter Tsunoda en Albon.

McLaren te sterk dit jaar? Zou wel jammer zijn als er geen spanning is voor winst.

Leuk wel dat Bulls Racing en Williams sterk lijken.
Er gaat meer spanning zijn voor winst dan in de peak Verstappen jaren, Norris & Piastri zitten veel dichter bij elkaar dan Verstappen en Perez. Wel minder spannend dan gehoopt tussen de teams denk ik.

Red Bull toch sterker dan gedacht, of toch zeker Verstappen, al is dat niet verrassend.

Wat Antonelli betreft: twas zeker niet goed maar hij had vloerschade. Lawson had dan weer de volledige FP3 gemist door motorproblemen en intussen is al bevestigd dat de Ferrari's afgesteld staan voor de regen.

En veel mensen blijken ook weer te vergeten dat Australië altijd al bestempeld is geweest als atypisch, dus wie hier goed is kan volgende week in China bv slecht zijn... Pas na Japan gaan we al een beetje meer weten qua verhoudingen.

Statistisch gezien is Ferrari altijd zeer goed geweest in Melbourne.

Ge kunt ook de kwalificatie van Ferrari als volgt interpreteren, hoopvol dat ze beter gan presteren op circuits die effectief goeie aero verwachten. Maar laten we eerlijk zijn, ze gaan zich rap kunnen focussen op 2026 :p

Hopelijk word ik later in het seizoen niet teruggepakt op mijn woorden :LOL: (alé hopelijk wel, competitie is goed hehe)

Wat Antonelli betreft: twas zeker niet goed maar hij had vloerschade. Lawson had dan weer de volledige FP3 gemist door motorproblemen en intussen is al bevestigd dat de Ferrari's afgesteld staan voor de regen.

En veel mensen blijken ook weer te vergeten dat Australië altijd al bestempeld is geweest als atypisch, dus wie hier goed is kan volgende week in China bv slecht zijn... Pas na Japan gaan we al een beetje meer weten qua verhoudingen.
Antonelli zijn wagen stond zo laag dat hij sporen achterliet op de baan, daar scheelde iets aan. duidelijk dat dat tijd gekost heeft.
Lawson heeft idd een slecht weekend, die wagen staat gewoon niet op punt

Ja inderdaad, de Ferrari bijvoorbeeld zou een regenafstelling hebben, zou wel een deel van het verschil verklaren. Hamilton zit wel standaard ongeveer 0.4 sec van de pace van Leclerc, toch veel in F1 termen.

Tsunoda toch ook met een dikke FU naar Horner en Marko. Prachtige P5. Lawson idd nog niet vet, men begint zich af te vragen of de RB niet de betere dagen is, los van de factor Verstappen.

Albon toch ook laten zien dat hij het gevecht met Sainz kan aangaan. Over het hele seizoen gezien verwacht ik Sainz wel als de betere, maar gaat geen walkover zijn.

Hopelijk morgen een fatsoenlijke regenrace en geen treintje rijden achter de safety car, of voor het minste de rode vlag. IJdele hoop waarschijnlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan