FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Max die moet battlen met Alpine en Haas:baard:

Raymond Vermeulen heeft blijkbaar serieus zijn bakkes opgedaan na de race.
Het begint ...
En terecht, dit is intussen bijna een jaar bezig. Suzuka was duidelijk een outlier, want voor de rest was het nog geen vette. Had het niet geregend in Melbourne dan was het gat al groter geweest.

Max die moet battlen met Alpine en Haas:baard:

Raymond Vermeulen heeft blijkbaar serieus zijn bakkes opgedaan na de race.
Het begint ...
Heeft serieus zijn gedacht gezegd tegen de cycloop, ja. Dit worden toch wel interessante weken/maanden. De geschiedenis herhaalt zich ook vaak in F1 en het lijkt het op dat het hier ook niet anders is. En dat dit jaar wel eens effectief het jaar te veel zou kunnen zijn voor Max bij RB.

Amai RB..... Ik hoop voor hun dat dit een off weekend was. Anderzijds hoop ik dat RB blijft sukkelen zodat Max daar vertrekt. Zo kunnen we zien wat RB nog gaat zijn zonder Max en ik wil ook eens weten hoe Max omgaat met blijvende struggles daar.
Wat RB gaat zijn zonder Max, Newey, Wheatley, Courtenay, en al die anderen die al weg zijn.
Max had nu 2x problemen met de pitstop, en vorige week eigenlijk ook al. verwacht je niet van de Red Bull pit crew.

Wat RB gaat zijn zonder Max, Newey, Wheatley, Courtenay, en al die anderen die al weg zijn.
Max had nu 2x problemen met de pitstop, en vorige week eigenlijk ook al. verwacht je niet van de Red Bull pit crew.
2 man (2 broers) waren afwezig wegens familiale redenen.
Neemt niet weg dat de pitstops onaanvaardbaar waren.

Net de onboard van Norris eens deftig bekeken bij de start. Ik dacht eerst dat hij by mistake 1x vooruit bolde, maar nu zie ik dat hij 2x vooruit gaat, en het eigenlijk bewust doet. Hij stond eerst perfect, waarom dacht hij dat hij nog marge had?
Uiteindelijk maakte het niets uit, maar rare fout.

Btw: Wat een absolute kutregie was me dat deze race. Ok, de kapotte transponder van Russell gooide nog wat olie op het vuur, maar het was heel de race bedroevend. Steeds de focus op verkeerde duels. Wegcutten op belangrijke momenten. Een drone laten hoveren op een leeg stuck track om de sponsor toch maar langer in beeld te hebben. Bij de herstart was het lachwekkend: Turn 1, zot duel tussen Leclerc, Norris en Hamilton voor P3. Camera laat die voorbijrijden en focust zich op Gasly,Ocon en Verstappen voor P6..

Laatst bewerkt:
Net de onboard van Norris eens deftig bekeken bij de start. Ik dacht eerst dat hij by mistake 1x vooruit bolde, maar nu zie ik dat hij 2x vooruit gaat, en het eigenlijk bewust doet. Hij stond eerst perfect, waarom dacht hij dat hij nog marge had?
Uiteindelijk maakte het niets uit, maar rare fout.

Btw: Wat een absolute kutregie was me dat deze race. Ok, de kapotte transponder van Russell gooide nog wat olie op het vuur, maar het was heel de race bedroevend. Steeds de focus op verkeerde duels. Wegcutten op belangrijke momenten. Een drone laten hoveren op een leeg stuck track om de sponsor toch maar langer in beeld te hebben. Bij de herstart was het lachwekkend: Turn 1, zot duel tussen Leclerc, Norris en Hamilton voor P3. Camera laat die voorbijrijden en focust zich op Gasly,Ocon en Verstappen voor P6..

De regie is al een paar races afschuwelijk. Ze missen te vaak sleutelmomenten.

En dan nog het “gevecht” tussen Norris & Russell laten zien terwijl Piastri als eerste over de meet rijdt, dacht dat het een ongeschreven regel was dat je ten allen tijde de winnaar toont als die afgevlagd wordt.

Dat gaat Piastri zich serieus beklagen. Wat een lap van Verstappen weeral.

Lando die vandaag bewijst waarom ik hem (net) niet goed genoeg vind qua WK-materiaal. Dikke ronde van Max alweer, maar eerlijk gezegd, die RB21 lijkt mij echt zo slecht niet als men doet blijken. Heeft gewoon een zeer smal window waarin die optimaal kan werken. En Max had ook aangekondigd dat Jeddah hen beter ging liggen, dus verrast ben ik alvast niet.

Zo ziet ge ook wat n meester max is qua afstellen en controleren van die auto, zonder max zou redbull dit seizoen pure middenmoot zijn imo..

Lando heeft denk ik niet de mentale kracht voor een spannend WK te winnen, of een inttra-team-battle.

Yuki toch weer vrij goed. Q3 wel veel achter Max. Lewis op weg naar een moeilijk seizoen? Is denk ik al een paar jaar bezig aan "Het seizoen te veel".

maar eerlijk gezegd, die RB21 lijkt mij echt zo slecht niet als men doet blijken.
Dat zeg ik dus al effe he, al dat gezaag over een slechte auto. Je gaat mij niet horen zeggen dat Max geen goeie coureur is, integendeel, maar het constante underplayen van de auto en daardoor verder verafgoden van Max vind ik niet nodig. Yuki staat ook top 8, dus zo slecht zal de auto ook niet zijn?

Ik heb ook m'n twijfels over Norris, maar ik begrijp wel waarom hij het moeilijker lijkt te hebben.

Van geen enkele piloot liggen de verwachtingen momenteel zo hoog als voor Norris. Hij heeft al even de beste wagen, 't is zijn 6de seizoen bij McLaren en hij wordt al sinds het begin vooruit geschoven door Zak als WDC materiaal. zelfs Verstappen heeft meermaals gezegd dat 'Lando z'n tijd nog wel komt'.

Dat moet toch wel wegen he. Als iedereen rond jou eigenlijk verwacht dat P1 een evidentie is momenteel. En dan komt er nog eens bij dat zijn eerste concurrent (die niet met dat zelfde type druk moet omgaan) hetzelfde niveau haalt met minder ervaring en toch een koeler hoofd.

De echte greats kunnen hiermee om. Maar hij is daar nog niet, en we denken dat hij daar eigenlijk wel al had moeten zijn. En hij denkt dat waarschijnlijk ook...

Maar het is nog een lang seizoen. En er komen er nog voor hem (hij is nog maar 25). Dus ik zou 'm ook nog niet afschrijven.

Dat zeg ik dus al effe he, al dat gezaag over een slechte auto. Je gaat mij niet horen zeggen dat Max geen goeie coureur is, integendeel, maar het constante underplayen van de auto en daardoor verder verafgoden van Max vind ik niet nodig. Yuki staat ook top 8, dus zo slecht zal de auto ook niet zijn?
Die wagen is echt wel slecht in low/medium speed corners.
Toevallig nu weer snel op een circuit met enkel highs speed corners.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan