Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Max nooit echt extreem goed gevonden in kwalificaties, maar wat hij dit jaar laat zien is echt wel indrukwekkend.Dat gaat Piastri zich serieus beklagen. Wat een lap van Verstappen weeral.
HuplaSafetycar is 100% zekerheid hier, dus die kan de boel ook omgooien

Doen ze nooit.Waarom geven ze een tijdstraf en geen positie terug geven in dit scenario?
en waar wou je dat hij naartoe ging? Zelfs op SKY zeggen ze na 5x de replay te zien dat als zelf Piastri de bocht niet neemt (hij was zelf ruim over de lijnen) dat Verstappen die dan ook onmogelijk kan nemen. (mijn eerste reactie was ook wel van de plaats te moeten teruggeven)Zodra Verstappen Piastri naast zich zag, ging hij de bocht afsnijden. Die bocht kon die nooit halen op die manier. Blijft toch een ergerlijke piloot, hoe goed die dan ook is.
Piastri was ernaast, ging de bocht halen. Verstappen kan ook gas lossen en er achter terug aansluiten. Maar nee, gas open, track limits, waarom zou je die respecteren.en waar wou je dat hij naartoe ging? Zelfs op SKY zeggen ze na 5x de replay te zien dat als zelf Piastri de bocht niet neemt (hij was zelf ruim over de lijnen) dat Verstappen die dan ook onmogelijk kan nemen. (mijn eerste reactie was ook wel van de plaats te moeten teruggeven)
Welke fout?Ja rijdt een geweldige race, itt Hamilton.
Norris toch ook weer met een domme fout die mogelijks punten gaat kosten.
Had hij gewoon moeten krijgen ja. Vreemd dat Verstappen dat gewonnen heeftLeclerc voor mij voorlopig man van de race.