Neef Jo
Well-known member
Echt waar, hij is zo’n sore loser, klein kantje toch van hem.Oef Verstappen meer geïrriteerd dan ik had verwacht. 't Is nochtans simpel. Piastri lag voor in turn 1 en haalde de bocht. Geen discussie mogelijk toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt waar, hij is zo’n sore loser, klein kantje toch van hem.Oef Verstappen meer geïrriteerd dan ik had verwacht. 't Is nochtans simpel. Piastri lag voor in turn 1 en haalde de bocht. Geen discussie mogelijk toch.
Gij ziet liever dat iedereen de deur openzet zonder dat het gevecht aangegaan wordt denk ik.Echt waar, hij is zo’n sore loser, klein kantje toch van hem.

Over welke foto heb je het?Iemand de foto van Horner al bekeken...
Mensenlief.

't is toch altijd geweest dat dat bij de pitstop gedaan wordt, en enkel bij de tijd wordt toegevoegd als er niet meer gepit wordt?Moest die penalty tijdens het pitten genomen worden? Had die die niet gewoon kunnen toevoegen aan zijn eindtijd? Of is de regelgeving veranderd?
Over welke foto heb je het?![]()
en waarvoor hij gestraft is?Iemand de foto van Horner al bekeken...
Mensenlief.
Ze zouden Max volgende keer gewoon 10 seconden (wat de officiële regel is) moeten geven. Ipv een mildere straf.
Nu zit Max te Wenen omdat Piastri exact hetzelfde doet als wat Max al 10 keer gedaan heeft. Zo een geweldige piloot aan één kant, en zo een zielige loser en regelbuiger aan de andere kant.
Heeft hij toch allemaal niet nodig...
Ik lees hier ook dat Piastri de bocht heeft gehaald, totaal niet waar.
was ook ruim over de lijn.
tja, waar moet Max hiertussen?Dan moet je nog eens opnieuw kijken denk ik want Piastri blijft wel met z'n linkse banden binnen de lijn.
Bekijk bijlage 40153
Als de trend zo door blijft gaan ben ik benieuwd wanneer McLaren voor Piastri gaat kiezen boven Norris, en vooral hoe die twee hiermee om zal gaan. Ben ook blij voor Sainz dat hij eindelijk zijn weg lijkt te vinden met de Williams wagen, hopelijk kan hij dit doorzetten en verder verbeteren.