FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
hopen op nog een battle voor P1 op't einde, al is't gat groot.

maar wel enorm entertainend, Piastri vs Verstappen.

Puur technisch ben ik wel heel geïnteresseerd in hoe McLaren die bandenslijtage zo lang onder controle houdt. Koeling zou 1 ding kunnen zijn, maar als ik me niet vergis rijden ze ook met een andere ophanging geometrie.

Overigens wat een dramatisch weekend voor Ferrari alweer. Hamilton die zoveel moeite moet doen voor een Haas, Leclerc die voorlopig geen deuk maakt op de Williams wagens.

Edit: Williams natuurlijk wel goed bezig.

Seconde sneller per ronde in het laatste jaar van een reglementenperiode, dat moet vrij uniek zijn denk ik.

native-native-america.gif

Ferrari being Ferrari, wat was dat nu voor een reactie "Come to the DRS of Charles"? 3 rondes verloren om Antonelli in te halen, waarom altijd dat aarzelen en wachten bij Ferrari?

Ik heb persoonlijk nooit de hype begrepen rond Vasseur, die bakte er bij Sauber / Alfa toch ook maar weinig van.
Veel gezellig geleuter, maar een Jean Todt is dat niet.

Ik denk dat we kunnen stellen dat het upgrade plan van Red Bull niet echt lijkt te werken. Ze zijn hier in normale handen het 5de team na McLaren, Mercedes, Williams en Ferrari. McLaren steekt met kop en schouders boven al de rest uit. Hoe kan men daar blijven beweren dat ze niet de beste auto hebben? Ik denk dat vandaag het WK al in een duidelijke plooi is gevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan