Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
What the fuck redbull, verstappen dus echt pissig gekregen waardoor t licht ff uit gaat dus..
Waarom moest die in godsbaam russel laten passeren? En what the fuck met dieje harde band?
Major fuckup van redbull en alsk verstappen was had ik gewoon de in de voorlaatste ronden geboxt en gezegd “bekijk t maar jongens ik ben volgend jaar weg”
Dit weekend is een absoluut breekpunt gebleken voor het kampioenschap, dat nu in een definitieve plooi valt.
Jammer genoeg ook met enorme controverse :-(
Pitten en harde band erop zetten is achterlijk. Bijna in de muur bij de restart door die kut band, dan rijdt Charles tegen hoge snelheid tegen u. Vervolgens moet ge zomaar Russell voorbij laten.
Moet gewoonweg DSQ zijn en 10 punten op licentie,dit is waarom ik geen fan ben van hem.
Hij is de meest getalenteerde rijder van zijn generatie nooit tegengesproken maar zulke fratsen zijn overbodig.
Begrijp zijn frustratie bij tactiek maar uit die echt op kinderachtige wijze.
Pitten en harde band erop zetten is achterlijk. Bijna in de muur bij de restart door die kut band, dan rijdt Charles tegen hoge snelheid tegen u. Vervolgens moet ge zomaar Russell voorbij laten.
Dat leek nu toch echt wel niet alsof Charles tegen hem reed, eerder andersom. Russel moeten voorlaten was een rare beslissing, maar niet Russel zijn fout en om dan zo 'wraak' te nemen.. Belachelijk.
Ja in de eerst move denk ik ook wel dat Russel in fout was. Begrijpelijk dan dat ge pissed zijt op uw team die u net daarvoor ook op hards heeft gezet zegt dat ge hem moet voorlaten.. Maar dan stopt het begrip