FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb enkel beelden gezien waar je de lijnen niet op kan zien.

My mistake. Ik dacht live al: die mogen toch met 1 stel banden compleet erover zolang de andere nog binnen de baan zijn? Maar in het beeld dat ze toonden zag je enkel zijn linkerband ver over the kerb. Maar het ging natuurlijk over de rechterband. Net eens replay bekeken en je kan het op die beelden zelfs niet eens zien. Zal dus idd zeer nipt geweest zijn.

Bijvoorbeeld ja, sprint opofferen
Wat gaat ge dan tegen de mensen die op zondag naar de race komen zien zeggen als het uiteindelijk toch droog genoeg is? Hun de sprint voorschotelen, en om het goed te maken er een mini optreden van K3 of zo bijflansen?

Wat gaat ge dan tegen de mensen die op zondag naar de race komen zien zeggen als het uiteindelijk toch droog genoeg is? Hun de sprint voorschotelen, en om het goed te maken er een mini optreden van K3 of zo bijflansen?
Ja, uiteraard k3, dat bedoelde ik.
Beter om iets te doen dan herhaling van 2021 toch? Toen kregen ze op zondag 10 rondjes safetycar. En geen compensatie

Ja, uiteraard k3, dat bedoelde ik.
Beter om iets te doen dan herhaling van 2021 toch? Toen kregen ze op zondag 10 rondjes safetycar. En geen compensatie
in uw voorbeeld krijgen de mensen die een zondag ticket hebben niks te zien.

Ge kunt na de sprint uw setup nog veranderen voor de race. Wat Verstappen ook gedaan heeft.
Ja dat weet ik ook.

Maar McLaren heeft daardoor wel een extra practice met meer downforce gereden. En dan de sprintrace zelf nog om data te vergaren met downforce setup.

Die practice gooit Max min of meer weg om in de sprintrace de overwinning te pakken.

Dus McLaren kan die setup wat tweaken op basis van die data. Terwijl dat voor RedBull toch wat krapper bemeten wordt daardoor.

Is gewoon een andere aanpak vh weekend algemeen. McLaren volle focus op de natte race, met risico in de sprint wat punten te verliezen. We zullen zien wat het beste uitkomt uiteindelijk.
Maar in de sprintrace had Max gewoon de beste auto.

De zon schijnt hier nu gewoon in Spa. De race zal zeker starten.. rond 15u klein beetje regen volgens buienradar maar moeilijk te voorspellen nu al. Al de hele dag zon/regen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan